46e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 46e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

46e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Merry Christmas!! Jaja het is kerst! We hadden het rustig gehouden in de ochtend en zijn toen met de auto naar het restaurant the North Pole South Pole gereden. Daar hebben we echt een Engels kerstdiner gehad met jawel Crackers. Heeerlijk gegeten en jawel ik moet er toch even over opgescheppen toen ben ik van Greenwich naar Waterloo gereden met de auto! Yeah man, ik kan tenminste zeggen dat ik aan de verkeerde kant van de weg gereden heb. Nu hopen dat ik dat niet toepas als ik terug in Nederland ben ^^ Eenmaal terug en de auto geparkeerd hebben we nog een wandeling gemaakt rond westminster langs de Big Ben, als je daar een hotel heb moet je er natuurlijk ook van genieten.

  • 15 Januari 2013 - 00:42

    Bea:

    Nou je moeder is trots op je hoor. Ik durfde het niet, en toen ik in Nederland weer ging autorijden, reed ik vrolijk aan de linkerkant van de weg toen ik de autowasstraat uitreed....goed dat pa nog een beetje meekeek. En het uit eten gaan met 1ste Kerstdag was wel bijzonder. Echt gezellig!

  • 15 Januari 2013 - 10:26

    Jan En Jolanda:

    Toen Jan en i, samen waren, hadden we geen auto bij. Ik ben voor mijn werk in GB geweest, en toen reed een collega. En het is raar hoor! Die rotondes tegen de draad in, vreselijk! En als je naast de bestuurder zit komt er bij ons geen verkeer op je af, dus het eerste uur schrik je van elke voertuig dat, voor je gevoel, rakelings langs je heen rijdt!
    Jan en ik waren met de trein, dat leek ons een prima oplossing! Niet per ongeluk verkeerd rijden uit pure gewoonte, maar de tube, bus etc. Zeer geruststellende gedachte!
    Dus Inge: petje af! Ik doe het je niet na!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 12897

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: