62e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 62e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

62e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

S’ochtends kwam ik aan, voorbereid op een dag vol mails. Kreeg ik te horen dat ik met een collega voor werk naar Harrods mee moest, daar zei ik geen nee tegen! Heerlijke ochtend richting Harrods gehad wegens werkgelegenheid en nee niet omdat ik wilde shoppen maar voor werk! Toen rond elf uur half twaalf waren we terug in John Lewis en heb ik een heerlijke middag gehad met gelukkig meer variatie in het werk.

  • 15 Januari 2013 - 01:09

    Bea:

    Zie je wel dat het niet alleen op een stoel zitten is.

  • 20 Januari 2013 - 17:38

    Jan En Jolanda:

    Hahahahaha! Dat was zeker een zware opoffering!
    HELEMAAL naar Harrods toe, en dan ook nog voor werk, tjonge jonge, zware werkdag hoor!
    En afwisselend werk is altijd leuk!
    De tijd vliegt om, en lekker bezig!
    Heerlijk gewoon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 12851

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: