65e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 65e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

65e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

13 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

De ochtend begon met uitslapen, dacht ik. Ik werd wakker gemaakt door het krijsend kind dat hiernaast slaapt, gelukkig ben ik weer terug in slaap gevallen en heb ik niks tegen de muur gegooid. S’middags ben ik nog eventjes in Victoria geweest rondje lopen om daar alles te verkennen en frisse lucht te nemen en toen ben ik terug gegaan naar mijn kamer. Het was trouwens enorm koud! Ze geven ook sneeuw af voor morgen dus ik ben benieuwd!

  • 15 Januari 2013 - 01:14

    Bea:

    Ook in Nederland is het koud. Papa en ik hebben 1,5 uur gewandeld. Er stond een stevig windje. Ook bij ons geven ze sneeuw af.

  • 15 Januari 2013 - 01:15

    Bea:

    Het is nu 14 januari laat in de avond en er is ontzettend veel sneeuw (voor Nederlands begrippen) gevallen. Ben benieuwd hoe dat morgen zal gaan...

  • 15 Januari 2013 - 04:35

    Chantal:

    Ook hier in de VS sneeuw, zaterdag gevallen terwijl het vrijdag nog 15 C was. Momenteel rond het vriespunt, brrrr.... Ik zeg: laat de lente maar beginnen!!

  • 20 Januari 2013 - 17:51

    Jan En Jolanda:

    Ja die sneeuw, glad en vooral weinig gestrooid hier in het dorp. Dus glibberen en glijden tot je op een goede weg komt. Weer een uitdaging!
    Het is koud, en soms snijd de wind gewoon door alles heen.

    Zo ik ben bij met lezen en schrijven, dus kom maar op met de volgende lading verslagen! ;)
    Groetjes daar en hou je taai!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 622
Totaal aantal bezoekers 12851

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: