63e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 63e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

63e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag heb ik gewerkt en mocht ik s’ochtends met Rajko en de andere Nederlandse Student naar Park Royal dit is het distributie centrum (een van de) van John Lewis, ze hadden dit speciaal voor ons geregeld omdat wij zoveel mogelijk van het bedrijf willen weten. Daar hebben wij een rondleiding gehad van verschillende partners, Hier lieten ze zien wat Rajko en ik nou daadwerkelijk doen en waar we het opsturen bij Export. Park Royal is het distributie centrum en dus ook een soort (tussenstuk) voor de delivery die we moeten regelen voor klanten. Daar zijn we tot zeker 12 uur in de middag geweest, met een collega van export dus we waren niet zomaar met z’n drieen. En toen zijn we verder gaan werken op de afdelingen en heb ik nog wat mogen shoppen voor klanten. (Happy birthday Mom)

• 15 Januari 2013 - 01:10

Bea:

Ik blijf het een superbedrijf vinden. Jullie krijgen zoveel te zien en mogen zoveel doen om je stage tot een goed einde te brengen. Dit is echt een bedrijf met hart voor studenten!

• 15 Januari 2013 - 01:11

Bea:

By the way: bedankt voor de felicitatie. Weer een jaartje erbij.....

• 20 Januari 2013 - 17:41

Jan En Jolanda:

Jeetje, wat een kansen zeg! Zo leuk!
    Want hoe meer je ziet, hoe beter je weet wat je ooit wilt gaan doen.
    Ervaring opdoen en kijken.
    Daar leer je veel van.
    Zoveel kansen!