47e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 47e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

47e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

26 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag hebben we er gebruik van gemaakt dat het tweede kerst dag was. Thomas kwam met het idee om in de London Eye te gaan, een briljant idee want het was niet druk en hadden best een mooi uitzicht! Dat hebben zij dus ook een keer gedaan en konden ze het afstrepen van het to do list in London. Toen hebben we de bus naar Govent Garden genomen en zijn daar rond gaan lopen, toen hebben ze dat ook voor het eerst gezien, de metro was die dag afgesloten omdat er stakingen waren dus goed dat we de bus hadden genomen want hier kwamen wij pas later achter. Toen zijn we vanuit Govent Garden naar Oxford Street gelopen omdat ze persee Boxing day wilde meemaken, een gedoe in London! Het is goed dat wij nog wat later in de avond gingen want overdag word je letterlijk omver gebokst. We hadden al best vroeg honger en hebben een van de zijstraatjes van Oxford Street gepakt en zijn in een pub terecht gekomen genaamd de Spread Eagle, hier hebben we een heerlijke Big Ben Burger op heerlijk Engels moest je zelf aan de bar bestellen en kwamen ze het niet opnemen. Dit was ook voor het eerst dat Ma en broertje een echte Engelse pub hebben bewonderd. Toen hebben we weer de bus richting Stratford genomen, wat een lange reis was! En zijn terug naar de hotel kamer gegaan.

• 15 Januari 2013 - 00:45

Bea:

Klein detail Inge. Zijn niet naar Stratford gegaan maar naar Westminster. Stratford was pas op donderdag..... maar het leek qua afstand (in tijd gemeten) wel zo hoor. Door de staking van het metropersoneel ging iedereen met de bus en liep alles vast in het centrum. Maar wel een hele leuke ervaring om boven in zo'n dubbeldekker te zitten en alles te kunnen aanschouwen.

• 15 Januari 2013 - 10:33

Jan En Jolanda:

London Eye zooooo geweldig! Wat een uitzicht en zoveel tijd om alles te bewonderen en te fotograferen! Fantastisch! Wij hadden ook een rustige dag, konden gelijk instappen en met weinig mensen in de gondel kun je extra genieten! Echt een belevenis!
    Boxing day heb ik wel eens op tv gezien, ik denk dat ik gillend weg zou gaan! Niks voor mij hoor, uitverkoop leuk maar als je er om moet vechten dan sla ik het liever over!