45e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 45e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

45e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

24 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus vandaag is het kerstavond! Ik heb in de ochtend moeten werken en middag en John Lewis sloot om zes uur, daarna ben ik met mijn ouders lekker uit eten gegaan bij een restaurant waar we eerder hadden gegeten toen we een weekendje naar Londen waren gegaan om kamers te bezichtigen. Het restaurant heet Bills en ligt in Brewer Street, heerlijk restaurant met fantastisch eten! Ik had het restaurant eerder geboekt omdat we niet wisten of het druk zou worden op kerstavond net zoals in Nederland maar tot onze grote verbazing was het heel rustig! Blijkbaar niet zo’n kerstavond als wat we in Nederland wel eens gewend zijn.

• 15 Januari 2013 - 00:39

Bea:

Kerst is al zo anders als bij ons. Als op kerstavond alles al rustig is, en op eerste Kerstdag echt alles dicht is, dan waan je je toch niet in een Westers land? Wel tot laat de winkels open op kerstavond, maar op 1ste Kerstdag alles potdicht. Geen openbaar vervoer, misschien een taxi en hopelijk nog ergens een restaurant wat open is, maar dat is een uitzondering.....

• 15 Januari 2013 - 10:12

Jan En Jolanda:

Elk land zijn eigen tradities, en dus andere dan die wij gewent zijn. Verbazing, maar alle went! Gelukkig toch een mooie dag gehad!