64e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 64e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

64e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vanochtend heb ik heel stiekem mama’s cadeautje bij de St Pauls Cathedral gekocht en ben toen in de bus naar Oxford Circus gegaan en vanuit daar de bus naar Kensington Gardens genomen om daar eens even rond te kijken, rond twee uur liep ik weer terug en ging ik met de metro en trein terug naar mijn kamer want om drie uur had ik een Skype afspraak. Het was feest bij ons in Nederland want broertje en moeders zijn jarig geweest dus de familie kwam langs en heb ik daar nog mee zitten skypen. Was erg leuk en gezellig om iedereen weer te zien! Voor de rest van de avond heb ik het rustig gehouden en film zitten kijken.

• 15 Januari 2013 - 01:13

Bea:

Ja... er was even geen aandacht meer voor de jarigen.....geeft niet hoor. De oma's hebben genoten en Sanne en Femke hebben Inge weer even 'live' gezien. Dat is toch leuk en spannend; je grote nicht in Londen en dan via de computer met haar mogen praten!

• 20 Januari 2013 - 17:46

Jan En Jolanda:

Feest bij de familie Bogers! En je was er gewoon bij! Wat leuk dat je met iedereen kon skypen! Eigenlijk wel heel bijzonder dat je zo mee kunt praten, zichtbaar en wel. Niet iedereen heeft Skype, dus dan is een verjaardag een uitkomst.
    Ook voor de oma's leuk!
    Dus in London is het feestje gewoon meegevierd, zelfs dat kan al op afstand!