44e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 44e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

44e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag hebben we besloten om langs Buckingham palace te gaan om te kijken naar daar. Toen we daar waren aangekomen bedacht ik me dat ze ook een wachten wissel hebben die best mooi is om te zien dus om het bord stond toevallig dat ze het morgen zouden doen. Omdat ik die al een keer heb gezien heb ik mijn ouders en broertje orders gegeven om daar naar te kijken. Toen hadden we Buckingham Palace wel weer gezien en zijn verder gelopen toen iets verder kwamen wij een klein museum tegen erg verborgen het was het queen’s museum. Toen zijn we soort van verdwaald geweest en hebben de bus gepakt naar Knightsbridge en zijn richting Harrods gelopen, in London ben ik verliefd geworden op een nieuw merk genaamd Ted Bakker, ik hou van de tassen en kleding! Die winkel zijn we dus ook binnengeglipt en toen zijn we het reusachtige Harrods in gelopen. Voor de gene die Harrods niet kennen, het is enorme winkel als je London intypt bij google is Harrods zichtbaar, ook heb ik gehoord dat Harrods naast Buckingham Palace het meest bezochte toeristen attractie is in London. Eenmaal binnen hebben we een aantal afdelingen bezocht en kwamen uiteindelijk bij een rare maar toch interessante afdeling uit en daar vonden we allerlei rare spy dingen en ouderwetse beroemde voorwerpen. Als voorbeeld een flesje water van een of andere beroemdheid voor miljoenen ponden. En toen we daar aan het rondkijken waren zag ik in een keer Russel Brand rondlopen, jaja ik kan soms wel beroemdheden spotten. Toen zijn we het enorme Harrods uitgegaan en hebben de bus terug gepakt naar Waterloo, daar zijn we over Southbank gelopen over de kerstmarkt daar en hebben heerlijke crêpes op met chocola en banaan :D Yammieee, toen zijn we terug naar het hotel gelopen en hebben nog film gekeken en zijn gaan slapen.

  • 15 Januari 2013 - 00:36

    Bea:

    Ja...Ted Baker is wel een duur merk hoor....goed de aanbiedingen in de gaten houden. Jammer dat de jas die ik leuk vond en in de uitverkoop kwam, niet meer in mijn maat was... Buckingham Palace hebben we inderdaad de dag erna gedaan. Was erg druk en we stonden niet bij het hek, dat was wel jammer, maar eigenlijk hadden we dit ook in Canada mee mogen maken. Thomas vond het wel goed zo. Vervolgens zijn we naar Hyde Park gelopen waar Winter Wonderland was. Eigenlijk een enorme kermis met veel houten blokhutten waar van alles te koop is. Nadat we hierlangs geslenterd zijn, hebben we de bus naar het centrum gepakt en zijn we maar eens kerstinkopen gaan doen....dat moest tenslotte ook gebeuren. Maar dat was al op maandag. Het was wel een rare gewaarwording dat ik 3 verkopers druk bezig zag met 1 man. Ik dacht nog, die heeft vast iets ingewikkelds gevraagd, maar toen viel die franc he! Zijn loopje en manier van praten had hem verraden. Ja hoor, inderdaad Russel Brand. Wel grappig om zo'n beroemdheid ineens tegen te komen...

  • 15 Januari 2013 - 10:05

    Jan En Jolanda:

    Beroemdheden spotten, ik geloof niet dat het me zou lukken. Als ik er naast zou staan, de kans is groot dat ik niet reageer, ben daar niet zo handig in
    Harrods, daar waren wij ook. Wat een enorme winkel zeg! En wat een dure spullen! Omdat het die dag slecht weer was met bakken regen hadden we regenbestendige kleding aan, en dat ziet er dan wat minder elegant uit. En dan voelt het niet zo prettig daar binnen, zo chique allemaal! Tasjes voor bedragen dat je er ook een aantal dagen voor op vakantie kan gaan!? Zo leuk vond ik die nou ook weer niet hoor..... Liever een vakantie!
    De wisseling van de wacht, we waren er precies op tijd, stonden vooraan. Maar het was niet de grote uitgebreide parade, maar de klein. Ook leuk hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 12817

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: