43e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 43e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

43e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag de laatste dag in de week werken! Na zes dagen werken was ik toch wel moe hoor maar gelukkig werd ik opgehaald door mijn ouders!! YEahh! Die zijn vanaf nu tot 3 januari in Londen om heerlijk paar dagen vakantie te vieren, alhoewel vakantie voor Thomas weet ik niet aangezien mijn wekker vrolijk om zeven uur staat ^^ Zal hij vast waarderen. Toen ze me hadden opgehaald hebben we besloten om in een Angus Steak House te gaan eten. Ik had ze gewaarschuwd dat het daar wel eens heeel druk kan zijn, dus toen zijn we richting Leicester Square gelopen omdat ik weet dat ze daar minstens 5 Angus Steak Houses hebben zijn we er drie afgelopen waarbij de rij tot buiten stond en degene waarbij ik dacht waar we nooit terecht zouden kunnen komen was gewoon vrij! Tegenover de M&M shop zijn we gaan eten. Heerlijk weer een flinke biefstuk, oeff wat klink ik als een kannibaal nu. Ik moet zeggen ik had het enorm gemist! Toen kreeg ik het super nieuws te horen dat we in het Park Plaza verbleven in Waterloo!! Dat is een enorm chic hotel en zooo dicht bij werk. Heerlijk! Dus toen zijn we richting hotel gegaan en ik kon het niet laten om te wachten tot kerst dus ik heb iedereen een cadeautje gegeven en de Crackers uitgedeeld wat een groot succes was en ja ongelooflijk alle glazen zijn heel gebleven!

  • 15 Januari 2013 - 00:28

    Bea:

    Haha, ook eigenbelang hoor. Hoefden wij niet zo vroeg aan het ontbijt te zitten, want per slot van rekening wil je dan ook als gezin ff lekker met elkaar ontbijten....

  • 15 Januari 2013 - 09:57

    Jan En Jolanda:

    Hoi Inge!
    Zo, we beginnen aan het vervolg verhaal :)
    Het moet toch heerlijk zijn om Kerst met de familie te vieren als je in London stage loopt. Voor jou leuke afleiding, voor de rest van de familie een behoorlijke opoffering lijkt me zo :)
    Het zal wel meevallen denk ik!
    Wel fijn dat je zo dichtbij in een hotel zat, dat scheelde met vroeg opstaan, toch net wat langer kunnen blijven liggen.
    Extra kadootje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 45
Totaal aantal bezoekers 12871

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: