42e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 42e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

42e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was het onwijs druk! Zelfs ik vond het niet normaal druk! Op een gegeven moment stond iedere collega van Customer Support in te pakken! Op alle tafels waar er ook maar plek was. En de meest rare cadeaus kwamen tevoorschijn, een enorme kinderfiets of juist heel klein sieraden doosje of een ipad voor de 2000x, die heb ik al heel vaak moeten inpakken. Ook kreeg ik weer te horen dat de manen dit jaar betere en mooiere cadeaus voor de partners kopen dan de jaren ervoor, goed bezig mannen! S’avonds bekaf heb ik toch nog de laatste dingen gereed gezet en niet te laat naar bed gegaan aangezien ik morgen weer moet werken,

  • 15 Januari 2013 - 00:26

    Bea:

    Ja....nog 1 dagje en dan zijn wij er....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 12830

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: