41e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 41e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

41e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

20 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus vandaag een rustig werkdagje gehad, het is niet supersuper druk maar je merkt wel dat het kerst word. Mijn collega’s daar in tegen vinden het onwijs druk! Ze zeggen dat we meer hulp moeten krijgen van andere afdelingen maar ik vind het best goed zo, klanten kunnen ook wel 5 minuten wachten hoor als ze een cadeau in willen laten pakken, ze weten dat het een drukke periode is dus wachten ze maar ^^ Het is goed dat ik dat niet hard op zei anders was ik wel echt Nederlands geweest denk ik zomaar, collega’s vinden dat ik niet honderd procent stereotype Nederlands ben en de andere jongen wel, qua direct zijn en dat soort vergelijkingen. Misschien kan ik daar wel trots op zijn! :D

  • 15 Januari 2013 - 00:25

    Bea:

    Ach...altijd rekening houden met de cultuur van je gastland. Kan geen kwaad. En niet gelijk zeggen wat je denkt is ook in Nederland niet zo verkeerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 44
Totaal aantal bezoekers 12864

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: