Twenty - sixth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twenty - sixth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twenty - sixth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was het Sinterklaas in Nederland! Ik was eerst van plan om een zakje pepernoten mee te nemen naar de afdeling en ze lekker door de afdeling te gooien zoals zwarte piet doet maar toen bedacht ik mij weer dat ik het dan ook weer kan opruimen… Daar had ik niet zoveel zin in. Vanochtend was het echt rustig op kantoor en heb ik maar twee klanten hoeven te helpen. Dit was niet normaal voor een Woensdag ochtend maarja we riepen weer eens te vroeg want toen ik eenmaal terug kwam van mijn pauze was het enorm druk geworden. Zelfs toen ik mijn tweede pauze wilde nemen werd het enorm druk. Daardoor heb ik mijn pauze verplaatst naar een latere tijd. Tja dat doe ik eenmaal, kunnen ze nog niet echt tegen op de afdeling maar ze moeten het maar leren dat ik mijn pauze neem als het rustig is. En niet net wanneer het volstroomt met zeurende klanten en gewone klanten. Voor de rest was het een normaal dagje op een klant na. Dit was echt een enorm brutale klant ze reageerde zo boos en dan moet je aardig blijven op een gegeven moment werd het zo erg en begon ze heel arrogant te doen en toen heb ik wel even mijn stem verheven en snapte ze dat wij niet alles pikken, achteraf hoorde ik van een collega dat zij al veel eerder haar stem had verheven dat dat ik dat had gedaan maar klant zat eindelijk en was daarna nog moeilijk aan het doen bij een van mijn collega’s. Die ik overigens van te voren had gewaarschuwd ^^ Toen kregen we te horen dat sommige mensen wel eens gek worden in de kersttijd. Niet in gek als helemaal over de toeren gek maar meer lichtelijk geiriteerd en dat we daar rekening mee moeten houden en klanten niet altijd zomaar over je heen kunnen lopen. Eenmaal terug in het huis hadden we avondeten en hebben we besloten om vrijdagavond uit eten te gaan omdat de mannelijke italiaan terug naar Italie gaat deze zaterdag. Dus vrijdag avond lekker uit eten!

  • 08 December 2012 - 21:16

    Jan En Jolanda:

    Gezien de actualiteit hier:respect voor eenieder. Geldt niet alleen op het voetbalveld, maar gewoon overal. Stress? Ja, daar hebben ze allemaal last van zo vlak voor de Kerst. Dus respect voor de klant, maar graag andersom ook. Groot gelijk dat je niet over je heen laat lopen, als je dingen netjes zegt, kan er best veel.
    Dus goed bezig!
    Leuk hoor om met anderen uit eten te gaan! Gezellig, en een afscheidsfeestje, dat klinkt als een goed combinatie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 12808

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: