Twenty - eventh day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twenty - eventh day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twenty - eventh day

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Ook vanochtend was het weer een rustig ochtendje! In totaal maar een klant geholpen tot 11 uur want dan neem ik mijn pauze. Na mijn pauze was het net als gisteren gekkenhuis in afdeling customer service. In de ochtend hadden we wat schoongemaakt met het team want nu komen er meerdere mensen op de werkvloer werken. Dit betekend dat de mensen die op verdiepingen zes en zeven werken naar beneden gaan en de klanten gaan helpen op de werkvloer. Dit betekend ook dat Rajko ooit een keer op de werkvloer komt te staan. Omdat ik hier al sta hoef ik dus niet ergens anders te staan en omdat ze ‘goede’ mensen nodig hebben bij customer service blijf ik hier tot zeker in januari. Ook heb ik vandaag gevraagd of ik op zaterdag de 22ste mag werken. Ze keken mij raar aan waarom ik op een zaterdag zou willen werken maar omdat ik twee dagen vrij heb met kerst moet ik ergens anders aan mijn uren komen en heb ik zaterdag de 22ste genomen. Ze waren wel erg blij met het aanbod en zeiden ook meteen ja omdat dat weekend altijd gekkenhuis is bij customer service omdat kerst echt om de hoek ligt dat weekend. Dan ben ik wel die zondag gewoon vrij en dan maandag werken tot zes uur en dan weer twee dagen vrij in verband met kerst. Het belooft een enorme drukke periode te worden en je ziet iedereen al een beetje moe worden. De dagen worden langer en de klachten worden groter maar we blijven daar staan met een lach!
Eenmaal toen ik in mijn kamer kwam stond er een enorm pakket uit Nederland! Sinterklaas is langsgeweest stond er in de brief in de doos, ik had allerlei cadeautjes gehad en twee chocolade letters, speculaas pop, marsepein, zeepje, snoepzakken alvast een kerstboom omdat ze hier al kerst vieren en ik nog geen kerstboom had en mooie sieraden voor een ketting. Ook heb ik een kaakpakket gekregen om te gaan haken aangezien ik zolang in de trein zit en metro. DANKJEWEL Sinterklaas! Dus Sanne en Femke zelfs Sinterklaas heeft ook aan mij gedacht! Ik ga nu slapen want van al die klanten word je best moe, ook word het steeds kouder hier in London en heeft het zelfs in sommige delen al echt gesneeuwd, alleen nu moet ik het nog zien, Ik hoop op een witte kerst dit jaar, zou prachtig zijn in London toch?!

  • 06 December 2012 - 23:53

    Pa:

    Goh toch wel heel goed van sinterklaas dat hij je weet te vinden in Londen. En dat op zijn verjaardag. Ik hoop inderdaad ook dat we een witte kerst krijgen in Londen. Dat zou wel vet cool, super gaaf zijn. :-) . We verwachten hier een pak sneeuw tot wel 20 cm. Ben benieuwd hoe het er orgenochtend uitziet. Pa

  • 07 December 2012 - 19:54

    Tante Astrid:

    Hey Inge,
    ik zie dat mijn eerdere pogingen om iets tr plaatsen niet zijn gelukt (slecht nieuw natuurlijk), maar het goeie nieuws is dat je in ieder geval niet bent gespamd met 7x hetzelfde bericht, haha. Ik doe opnieuw een poging..gelukkig is er ook nog FB xd

    Je bent al op veel plekjes geweest, dus je zal straks wel een goeie gids zijn met kerst voor papa, mama en thomas. Nu eens omgekeerde wereld, niet? Ik moest wel lachen om je stukje vlees...bij MacDonalds notabene! Ik durf te wedden dat met Kerst een mooie maaltijd op het menu staat!
    Ben wel benieuwd naar hoe je op gewicht blijft, want ohoh al dat lekkers..... gelukkig maak je ook tevoet wat kilometers, dus misschien valt het reuze mee?
    Laat je niet gek maken door de klanten, of je collega's ;) .... voldoende rust en lekker ontspannen is belangrijk om je er goed doorheen te slaan. Dan ben je ook nog gezellig met Kerst ;) Keep on smiling....volgens mij heb je dat al goed onder de knie!!!

    Ome Wim heeft vandaag met Suzanne een kerstboom gekocht, maar je weet het he: die wordt pas opgetuigd ná jouw verjaardag! Altijd ;)

  • 07 December 2012 - 22:37

    Elsemiek:

    Je bent wel lief geweest het afgelopen jaar, hihi

  • 08 December 2012 - 21:22

    Jan En Jolanda:

    Hoi Inge!
    Wat leuk dat er een pakket voor je was! Dan heb je toch echt Sinterklaas kunnen vieren! Fijn dat er zoveel Pieten aan je denken! Je wordt vast gemist op diverse plekken :).
    Een kerstboompje voor op je kamer, dat hoort er ook bij!
    Heel veel liefs van ons hier!

  • 16 December 2012 - 21:44

    Naomi:

    Aaah wat lief van die Sinterklaas!
    Ga jij nu ook haken? Ik ook hihi. Heb het breien ook al geleerd, nu proberen te haken...
    Btw zo'n grote strik die jij maakt, mag ik die een keer zien? ^^
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 12851

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: