Twenty - fifth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twenty - fifth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twenty - fifth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was het een gekke dag! Enorm veel cadeau’s onmogelijke klanten die cadeau’s in een doos willen proppen anders moeten ze 3 pond extra betalen en uiteindelijk ziet het er niet uit omdat de doos bijna op ontploffen staat. Maar wat de klant wilt gebeurd ook. Vandaag heb ik zelfs fooi gekregen! Omdat een klant zoveel items had en ik het zo goed had ingepakt gaf hij 10 pond! Uiteindelijk heb ik deze in de fooien pot gegooid want ik vond het niet eerlijk om dat zelf te houden aangezien een collega mee heeft geholpen. Ze zeiden dat ze nog nooit zo’n grote fooi hebben gehad. Ondanks dat wij geen cadeau’s aan mogen nemen van klanten tenzij ze er echt op staan. Die regel had ik nog nooit gehoord, vind hem ook een beetje dubbel maar goed. Klant was blij en ik kreeg fooi. Vandaag heb ik ook te horen gekregen dat ik enorm klantvriendelijk overkom ik hou zo van de complimentjes die ze geven! Ook zag ik er erg leuk uit in mijn nieuwe truitje die ik zondag had gekocht. Missie voor een nieuw leuk werk truitje is dus geslaagd! Voor de rest van de dag merk je gewoon heel goed, ik blijf het zeggen, dat het kerst word. Ik heb gehoord dat volgende week erger word en in de week van kerst je constant bezig ben echt de hele tijd! Geen rust, geen tijd voor. Dit word een drukke periode vrees ik, dus alvast sorry als ik achterloop met deze site want als ik terug in mijn kamer kom stort ik neer op bed, skype ik wat met mama en papa en val ik in slaap omdat de klanten en reizen je af en toe zo uitputten.Net als nu ga ik slapen en bereid ik mij voor op deze komende drie drukke dagen, maandag en dinsdag zijn altijd nog de makkelijkste dagen… Prepair myself for a lot of crap.

  • 05 December 2012 - 13:43

    Hans, Ingrid, Femke En Sanne:

    Hé nichtje, grappig om te zien dat het engels al je tweede taal aan het worden is, ook in je verhalen zie je hem steeds vaker terugkomen. Het is inderdaad leuk en goed om te horen dat je zoveel complimentjes krijgt, en ook goed van je dat je kritisch mee blijft kijken. Vooral als je denkt dat iets anders kan. Lukt het ook een beetje met je stageopdrachten? Krijg je daar wel de tijd voor tussen het inpakken door ;-) ? Wij zitten hier inderdaad vol in spanning rond de sinterklaas, we zullen laten weten hoe het bevallen is. Maar jij vliegt natuurlijk meteen door naar de Kerst, lijkt me toch heel bijzonder om dat in Londen mee te maken.

    Berichtje van Sanne:
    Lieve Inge, heb je ook iets van sinterklaas gekregen? Ik heb een scheetkussen gehad, een paard (amika) een nepperd, een kleine. Vind je het leuk? Dikke kus en knuffel van Sanne

    Berichtje van Oma:
    De groetjes, want ik ben bij tante Ingrid, Femke en Sanne

    Berichtje van Femke:
    Lieve Inge, vind jij het leuk? Hoe ziet je huis er uit, ik heb nog geen foto gezien? Wat voor cadeautjes pak je allemaal in? Dikke kus en knuffel van je Poppie

    Heel veel groetjes vanuit Chaam.

  • 06 December 2012 - 13:44

    Loretta:

    Dag lieve schat,
    Wat werk je toch hard! Dus complimentjes zijn op ze plek!
    Goed dat je er zo van geniet!
    Enjoy more of it!
    Liefs,

  • 06 December 2012 - 22:21

    Bea:

    En inderdaad...het wordt steeds drukker en ik begrijp dat de klanten ook iets minder geduld hebben. Maar jij blijft vrolijk lachen. Goed hoor! Uiteindelijk win je het daar toch altijd mee.

  • 08 December 2012 - 21:11

    Jan En Jolanda:

    Hoi, hoi!
    Goed bezig Inge! Als ze je een fooi geven van tien pond, dan zal het wel een fantastisch kado geworden zijn! Meerdere pakjes, dat wel, maar toch! Iemand die niet tevreden is, geeft niks extra's, dus lekker verder gaan met inpakken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 12859

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: