Twenty - fourth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twenty - fourth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twenty - fourth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus vandaag was het Rajko’s verjaardag, nogmaals gefeliciteerd Rajkii! Daarvoor vond ik het heerlijk om te zeggen dat hij al 25 jaar is geworden. Heerlijk om hem daarmee te plagen. Ik had van te voren tegen zijn collega’s gezegd dat hij jarig was want dit mag natuurlijk niet zomaar voorbij schieten 25 jaartjes! Ik geloof ook dat hij daar heel dankbaar voor was. I don’t care ^^ Achteraf had Rajko nog lekkernijen, koekjes met chocola meegenomen en heb ik er stiekem een mee mogen snoepen, jammie jammie in my tummy! Ook merk je deze week zeker dat kerst eraan komt en ik heb gehoord dat het nog vele malen erger gaat worden. Daarnaast kreeg ik dus vorige week vrijdag te horen dat Technical Support bij ons kwam zitten omdat die afdeling word verbouwd. Die klanten zijn best ongeduldig en de wachttijden kunnen oplopen tot een uur per klant! En dan hebben ze er maar twee mensen werken, dat heb ik ze ook al duidelijk gemaakt dat ik dit niet echt een goede methode vind, ongeacht dat het een specifiek gebied is waar je kennis van moet hebben. Dan zoek je maar meer mensen zeker in zo’n groot bedrijf en met de technologie van tegen woordig. Ook ben ik echt flink ‘boos’ geworden dat ze dat precies in deze periode moeten doen. Ik had duidelijk gemaakt dat de planning niet optimaal was en dat ze het beter een andere periode hadden kunnen doen of een paar weken voor kerst of na de sales in januari. Niet in de drukste periode van het jaar. Ze begrepen mij maar zo kwam het eenmaal uit. Ik snapte de logica niet maar ik liet ze lekker, het is toch niet mijn verantwoording. Ook zijn mijn collega’s flink pissig geweest op de klanten van de technology omdat deze klanten wat meer kunnen zeuren over de tijd en dat het zo lang duurt etc. Toen heb ik gezegd, laat maar ik schrijf ze in ik zet ze op de plek en zorg ervoor dat ze niet teveel zeuren. En ik kreeg complimentjes dat ik dat zo goed en rustig kan. Blijkbaar ben ik een kei in klantvriendelijk zijn en een neppe lach opzetten zodat de klanten tevreden blijven. Ook blijkbaar blijft mijn stem rustig en duidelijk en is alles zo verholpen. YEAY ME :D Dat voelde wel goed toen ik dat hoorde. Blijkbaar doe ik het toch goed! Ook heb ik naast het behandelen van de klanten van de technische afdeling enorm veel cadeau’s ingepakt, de plek waar wij moeten inpakken hebben we uitgebreid naar een tweede balie waar meer ruimte is. Zoveel mensen komen langs voor giftwraps. Op een gegeven moment heb ik 24 cadeau’s ingepakt achter elkaar toen zei ik, als je het niet erg vind sla ik dit cadeau even over. En dat begrepen ze gelukkig! Als je eenmaal aan het giftwrappen ben kom je er niet meer van af heb ik ondertussen begrepen. S’avonds zijn Rajko en ik nog n rondje in Oxford street gelopen en heb ik nog een horloge gekocht aangezien digitaal kloklezen niet mijn sterkste kant is en er overal digitale klokken hingen… Toen zijn we langs de McDonalds gegaan want ik had zoveel zin in vlees. Dit klinkt als een kanibaal maar als je al drie weken vegetarisch eet mis je af en toe wel je stukje vlees, zeker ik! Toen hebben we nog een glimp opgevangen van Hyde Park en hebben besloten dat we zaterdag rond drie uur daar naar toe gaan en daar de middag/ avond gaan besteden.

  • 06 December 2012 - 22:17

    Bea:

    Leuk om samen met Rajko de stad in te gaan. Maar McDonalds.....volgende keer iets creatiever hoor. Ook bij andere eettentjes hebben ze vlees.
    En je blijft maar kopen he! Wat kunnen wij straks nog geven voor jouw verjaardag? Dat wordt nog moeilijk zo. Maar moet wel gezegd worden dat het een leuk horloge is, en inderdaad voor jou een uitkomst omdat het er een met wijzertjes is.

  • 08 December 2012 - 20:50

    Jan En Jolanda:

    Tja, planning is niet eenvoudig voor sommige mensen! Maar goed dat jij het wel begrijpt, daar kun je dan je voordeel meedoen! Zelf dus anders oplossen in de toekomst! Kijk, dat leer je dus ook! Hoe het niet moet of misschien anders kan!
    Klantvriendelijk is zo belangrijk, geduld en luisteren. Klanten zijn vaak al blij met een luisterend oor. Gehoord worden, ook al is de oplossing er niet gelijk, maar iemand begreep je, of deed net alsof :). Maar de klant is koning, en een tevreden klant is een blije klant.
    De reclame die daarvan uit gaat is onbetaalbaar!
    Ik heb voor mijn werk een cursus gevolgd over klantenklachten. Er is zelfs een isonorm voor. De 10.002, gaat over hoe om te gaan met klachten van klanten en verbeterprocessen.
    Tip voor als je je mocht vervelen in de avonduren......

  • 16 December 2012 - 21:39

    Naomi:

    Goed hoor, dat je je zo koel houdt dan. Zelfs ik verlies bij de appie nog wel eens mijn geduld...
    En je mening vertellen kan geen kwaad toch, je hebt helemaal gelijk wat dat betreft.
    Ik denk dat ze nog veel aan jou gaan hebben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 12822

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: