Twenty - third day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twenty - third day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twenty - third day

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag heb ik lekker ‘uitgeslapen’ was om 9 uur wakker, ben ik niet gewend van mijzelf op een zaterdag. En omdat het zo heerlijk weer was heb ik besloten om de bus naar Lewisham te gaan, dit is een stadje een paar kilometer verderop met een winkelcentrum waar Mama, Papa en ik heen zijn gegaan toen zij mij afzette in Londen, dit was dus de uitgelegen kans. Ook was vandaag de eerste keer dat ik de bus uitprobeerde. Het systeem is hier heel anders. Je moet kijken op welke halte je moet opstappen want je heb het hele alfabet aan mogelijkheden en je moet aan de goede kant van de weg staan… Ik was bijna van plan om aan de andere kant te gaan staan omdat ik met mijn hoofd nog in Nederland was qua verkeer richting… Gelukkig bedacht ik mij optijd en heb de bus naar Lewisham gepakt. Eenmaal dankzij mama’s hulp ben ik bij de goede halte uitgestapt (ja moeders helpt zelfs mee op afstand) en heb ik nieuwe kleren gekocht. Let op: 2 paar ballerina’s (schoenen voor de mannen die dit niet weten) Een nieuwe wintertrui, een nieuw werk truitje hopen dat die leuk is, nagellak, kerstkaarten en nog wat inpakpapier. Was een leuk vullend middagje en eenmaal terug in mijn kamer heb ik wat opgeruimd en de was proberen te doen wat uiteindelijk niet zo goed gelukt is achja kan gebeuren…. Daarnaast heb ik alle kerstcadeaus voor mama, papa en thomas ingepakt met mijn inpak kunsten en die staan nu ingepakt in mijn kamer, ook popt er een enorm goud cadeau uit, voor wie zou die toch zijn?! :D

  • 06 December 2012 - 22:13

    Bea:

    ....hmm, volgens mij was het zondag dat je naar Lewisham bent geweest. En nu je het bus avontuur hebt overleefd, ben je ook zo verstandig geworden om 's avonds het stuk van het station naar huis met de bus te doen. Veel veiliger!

  • 08 December 2012 - 20:41

    Jan En Jolanda:

    De bus is ook extra leuk. Dan zie je tenminste nog wat. De metro, snel en makkelijk, maar toch mis je wat. Heerlijk om gewoon te zitten en lekker de omgeving te bekijken. Er is veel te zien, en is eenvoudig.
    Leuk dat winkelcentrum. Dan moet je toch echt naar Stratford toe! Grootste winkelcentrum van Europa en naast het Olympisch park. Mag je niet missen hoor! Superleuk, veel winkels en restaurantjes. Pak vooral een plattegrond, want je verdwaalt er echt! In de John Lewis ( ook daar) kun je naar de bovenste etage, daar was toen de Olympische shop, mét uitzicht op het Olympisch park! Een hele glazenwand, bankjes erbij, en schitterend uitzicht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 12868

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: