Seventh day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Seventh day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Seventh day

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dit was mij een druk dagje wel zeg! Ze waren zo druk bezig mijn partners dat ik de head desk zeker 5 uur heb gedaan in mijn eentje, gelukkig ging het goed alhoewel de klachten erg divers en moeilijker waren vandaag, ook de telefoon bleef maar rinkelen met allerlei vragen. Veel gevonden en verloren items binnengekregen en je kon heel goed merken dat het een vrijdag was. Vandaag heb ik wat cadeau’s in moeten pakken, zo krijg ik een goede kerstsfeer moet ik zeggen. Ik heb vandaag ook heel veel buitenlanders gehad voor VAT, Die vandaag erg lastig waren, een paar chinezen die totaal geen Engels konden, dus ik heb alles moeten tekenen. Uiteindelijk kwamen we er na 10 min uit wat ik bedoelde en dat ze het liefst niet in het Chinees opschreven aangezien ik dat niet met het toetsenbord in kon typen. Uiteindelijk lachte ze heel vriendelijk en liepen ze pratend weg zonder dat ik er iets van snapte. Zij blij, ik blij dat het werkte. Ik heb vandaag ook een klant mogen helpen met het uitzoeken van huwelijks kaarten voor de bruiloft. Dit vond ik geweldig, al die verschillende soorten designs die er lagen, prachtig! Eenmaal klaar met werken ging ik weer terug met het openbaar vervoer, en ik denk dat de trein tussen London Bridge en Catford Bridge vaker stilstaat of niet op kom dagen etc dan de trein van Bergen op Zoom naar Roosendaal en dat is een hele kunst!
Eenmaal in de trein moest ik twee haltes gaan, Ladywell en Catford Bridge. Bij Ladywell aangekomen word er een vrouw ziek in de trein! De trein heeft uiteindelijk minimaal 20 min stilgestaan omdat we moesten wachten op de ambulance. Uiteindelijk voelde mevrouw zich weer goed en kon de trein weer verder rijden. Toen dacht ik, dit zou je eens in Nederland moeten proberen, mensen zouden gek worden als de trein 20 min stilstaat voor een mevrouw die flauw is gevallen. Wij in Nederland zouden de mevrouw naar buiten begeleiden uit de trein en het perron personeel zou het over nemen, de trein wacht niet 20 min op een ambulance! Achja, ik heb ook gemerkt dat Engelse, of in ieder geval mensen die in central Londen werken in een winkel als verkoper erg lui zijn. Waar wij twee personen op zouden zetten staan er hier vijf op en lopen ze meer met elkaar te praten dan daadwerkelijk de klant te helpen. Natuurlijk heb je uitzonderingen die wel gewoon hun werk doen maar ze kunnen best lui zijn. Tot nu toe was dit mijn eerste werk week en ik vond het geweldig, enorm aardige collega’s, goede start gemaakt en ze helpen mij enorm goed. Volgende week word weer wat harder werken, nieuwe dingen leren en alvast beginnen aan de stage opdrachten. Volgende week dinsdag heb ik ook mijn eerste gesprek met de manager van de vloer en de man die mijn stage opdrachten beheert op dit moment.

  • 18 November 2012 - 18:07

    Jan En Jolanda Dam:

    Drukke dagen zijn vaak heerlijk! De tijd vliegt, en je hebt geen tijd om na te denken over andere dingen. Dus lekker bezig zijn, en vooral zo afwisselend, dat klinkt wel heel erg leuk! Ik hoop dat je goed geoefend hebt bij de tv met je gebarentaal. Je ziet het komt altijd een keertje van pas! Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 12805

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: