Eight day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Eight day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Eight day

Blijf op de hoogte en volg Inge

17 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was ik vrij van werk en heb ik daar gebruik van gemaakt, ik wilde vandaag gaan shoppen! Oke, ik heb meer een cadeautje voor mijn broertje gekocht en inpakpapier dan dat ik daadwerkelijk heb geshopt. Ik ben gaan shoppen van Oxford Circus (metro) tot aan de Primark in Oxford Street, je denkt vast, zo weinig een straat?! Geloof me, die straat is heel Bergen op Zoom centrum naar mijn idee. Ik heb expres Oxford Street gekozen omdat veel klanten vroegen waar een of andere winkel zat. Daar wist ik nooit het antwoord op en nu heb ik enig idee waar alles in Oxford Street een beetje zit. Dan sta ik niet meer met mijn mond vol tanden. Ook heb ik vandaag de map van John Lewis opgezocht op internet, want ik moet echt eens die departments (afdelingen) uit mijn hoofd leren kennen. Ik heb vandaag ook een mutsje gekocht omdat mijn blonde haren af en toe erg opvallen, zo blijf ik een beetje incognito over straat lopen. Owja blijkbaar vinden Engelse mijn kleding keuzes erg chique, mijn hosts vroegen vandaag of ik uitging omdat ik zo mooi was gekleed, volgens hen. Toen ik zei dat dit mijn normale outfit was van vandaag kreeg ik een lading met complimenten dat mijn smaak zo mooi is. Aah ik hou van complimentjes :D Dat was een leuke afsluiter van de dag!

  • 18 November 2012 - 19:00

    Jan En Jolanda:

    Shoppen in London, dat is toch wel heeeeeel erg als je dat moet gaan doen :). Maar zo te zien lukt het aardig, en bijkomend voordeel: je kunt nog een paar keer oefenen voordat je terugkomt! Dus ik hoop nog tips van je te krijgen als wij weer terug gaan. Succes!

  • 19 November 2012 - 23:29

    Bea:

    Je hebt echt leuke dingen gekocht voor jezelf. De muts staat geweldig en ik wil ook zo'n leuke cape/poncho of hoe je het ook noemt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 12857

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: