Sixth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Sixth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Sixth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

15 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was weer een goed dagje. Zoals gwoonlijk begon ik weer om 10 uur ’s ochtends. Gelukkig was het vandaag iets drukker dan de rest van de dagen, ik mocht heel veel VAT’s doen en heb vaak alleen achter de headdesk gestaan om klanten om te vangen en ze uitleg te geven of de weg te wijzen. Ook wat vaker de telefoon opgenomen die veel afging. En ik denk dat die vragen die via de telefoon komen nog het moeilijkste zijn! Als je dan de telefoon opneemt gaat t zo: Hello Customer Service with Inge. En dan hoor je ze al denken, hoe was die naam?! Dus dan verzinnen ze al snel dat je hello sweety word genoemd. Het is zo leuk om te zien dat ze op de afdeling proberen mijn naam uit te spreken, ik moet zeggen ze doen het hier in Engeland beter dan in Amerika daar was het echt inGe en hier lijkt het meer op mijn echte naam. Vaak krijg ik dan meteen de vraag: Kom je uit Zweden? Waarschijnlijk omdat ik blond haar heb en mijn naam Zweeds klinkt…

Als mijn collega’s (partners) eenmaal vragen hoe oud ik ben en ik zeg 18 roepen ze: AH YOU’RE JUST A BABY. En dan heb ik zoiets van maar ik word volgende maand al 19! En dan vinden ze me nog jong… Toen heb ik ook meteen de moederlijke preek gehad van wat dames op de afdeling dat ik moet oppassen met de mannen, uit moet kijken dat ik s’avonds niet te laat in het donker loop, dat ik nooit een vreemde mag aanspreken. Het voelde alsof ik mama als herhaling hoorde maar dan driedubbel. Ze zorgen erg goed voor mij daar bij Customer Service daar kunnen jullie gerust om zijn. Ook het eten en de gastvrijheid bij mijn hosts is geweldig! Ze willen dat je niks tekort komt en zorgen ervoor dat we genoeg avond eten krijgen. Alhoewel ik merk dat ze mijn porties al iets kleiner hebben gemaakt, aangezien de porties op het begin American size waren, daar ben ik blij mee :D

  • 18 November 2012 - 18:03

    Jan En Jolanda Dam:

    Hoi Inge! Tja die naam, lijkt zo makkelijk, maar toch... Ach voordat je weg bent hebben ze zo geoefend dat het foutloos lukt hoor! En ook fijn dat ze voorzichtig zijn met je, niks mis mee. Gewaarschuwd mens..enz. Dus prima! Baby, nou je bent al heel groot hoor! Ik moest ook even schakelen toen ik je uit die auto zag stappen..... Even beeld bijstellen, maar het lukt hoor! :) groetjes!

  • 19 November 2012 - 14:25

    Elsemiek:

    Hahaha, wat een lief dat ze je nu al Sweety noemen!

  • 20 November 2012 - 00:40

    Bea:

    haha, had het gisteren niet eens goed gelezen. Was te moe van alle Sinterklaas activiteiten hier in het dorp. Het is ook niet niks om jouw werk goed over te dragen op iemand anders. Maar moet zeggen, je opvolgers doen het prima! Ze weten nu hoe het snoepgoed goed gemengd moet worden. Enne, ik ben blij dat je mijn stem terughoort in de adviezen van de collega's daar! Pas goed op jezelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 12853

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: