Second day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Second day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Second day

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Na een avondje in mijn nieuwe kamer en bed te zijn gaan slapen ben ik de tweede dag met mijn ouders naar Lewisham geweest en hebben daar nog de laatste spulletjes gekocht zoals een prullenbakje, waterkoker en wat koekjes, toen hebben we tussendoor nog wat geluncht en uiteindelijk was daar dan weer het emotionele afscheid ^^ toen heeft Will (een van mijn huisbazen) mij de weg naar het station (Catford Bridge) gewezen en uitgelegd hoe en wat. Toen zijn we nog eventjes de hoofdweg ingelopen en heeft hij mij de Tesco laten zien, dit is een supermarkt in Engeland. Eenmaal terug in mijn kamer heb ik alles geïnstalleerd en alvast alles klaargelegd voor de volgende dag want dat werd mijn eerste stage dag! Die avond hebben we met z’n alle gegeten, Will en Peter hebben gekookt, zij zijn de huisbazen en daarnaast zijn er drie studenten, twee Italianen een meisje en jongen en ik. Erg internationaal huis op het moment. Toen werd ook meteen mijn engels- Italiaans getest want ik hoorde alles door elkaar. Toen optijd naar bed gegaan en klaargemaakt voor de volgende dag.

  • 16 November 2012 - 22:23

    Jan En Jolanda ( Dammetjes Weet Je Wel :) ):

    Hallo Inge! Fijn dat je je draai een beetje gevonden hebt! Maar wat zal het wennen zijn zeg! Ander huis, andere gewoontes, maar jou kennende komt het vast goed! Succes!

  • 16 November 2012 - 22:23

    Jan En Jolanda ( Dammetjes Weet Je Wel :) ):

    Hallo Inge! Fijn dat je je draai een beetje gevonden hebt! Maar wat zal het wennen zijn zeg! Ander huis, andere gewoontes, maar jou kennende komt het vast goed! Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 12856

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: