First day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

First day

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

De eerste dag alweer in Londen, het begin van 112 dagen, 16 weken, 4 maanden in deze super mooie stad! Mijn verblijf is in Catford (Verenigd Koninkrijk) bij twee super aardige mannen: Will and Peter. Vandaag ben ik met mijn ouders via de trein in Calais (met auto) naar Dover gegaan om vanuit daar naar Londen te rijden. In Londen hebben we de auto in de buurt van London Bridge gepakeerd en zijn toen door gelopen naar de Tower Bridge en Tower of London. Vanuit daar zijn we weer richting station London Bridge gegaan en hebben mijn Oyster card (een ov-kaart) opgevoerd met een maand abbo. Daarna hebben we de metro naar Bond street Station genomen en zijn voor een telefoon gaan kijken voor in Engeland zelf. Toen zijn we John Lewis nog even binnen geglipt en daarna terug naar Catford gereden met de auto. Al mijn spullen geinstaleerd (echt heel veel spullen heb ik...) en toen zijn we met z'n drietjes wat gaan eten in Bromley bij de Mexicaan, die erg goed was! Nog een rondje door Bromley gelopen en ik weet nu dat ik daar goed kan shoppen. Het belooft een dure maar enorme leuke periode te worden!

Groetjes uit Londen!

• 10 November 2012 - 23:52

Jan En Jolanda ( Dammetjes Weet Je Wel :) ):

Hoi Inge!
    Fijn dat je goed aangekomen bent! En ALLES al uitgepakt! Een hele opgave zo te zien! Geniet nog even van de dagen met zijn drietjes, want ook die zijn uniek!
    Shoppen in London is leuk, vergeet ook Stratford niet, daar zit John Lewis trouwens ook. Met prachtig uitzicht over het Olympisch park! Veel restraurantjes en heel veel winkels. Lekker overdekt, dus zeer geschikt voor slecht weer.
    We wensen je een onvergetelijke tijd toe daar! En werkelijk in alle opzichten!
    Heel veel groetjes van ons, en we blijven je spammen :)
    Dus je bent gewaarschuwd!
    Jan en Jolanda

• 12 November 2012 - 20:42

Bea Bogers:

Ja, en op zondag ook nog een en ander gedaan. Was gezellig nog zo... Maak maar veel verslagen, dan hoef ik het ook niet allemaal te herhalen aan iedereen ;).
    groetjes, mam

Liefs Elsemiek & Frank

• 14 November 2012 - 14:13

Hans, Ingrid, Femke En Sanne:

Hoi Inge,

Daar is hij dan, eindelijk de buitenland stage. Ga ervan genieten, zorg ervoor dat je ook wat van de omgeving gaat zien en niet alleen blijven werken :-)
    Ik heb al gehoord dat er goed voor je gezorgd wordt, het eten staat al klaar en je bedje is gedekt.
    Heel veel plezier aan de overkant van het water en we blijven je volgen.
    Groetjes, Ome Hans, Tante IngriNd, Femke en Sanne

• 14 November 2012 - 14:17

Femke En Sanne:

Lieve Inge,
    Is het leuk daar? Succes Inge met de reis. Dat is alles, nee toch niet. Femke heeft een vraag voor jou Inge: Hoe ziet jouw huis waar je nu woont eruit? Hoe moet je praten met de mensen, kunnen zo ook Nederlands?
    Dikke kus van Femke en een dikke knuffel van Sanne