56e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 56e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

56e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Alweer de laatste dag bij Customer Support :( Wat ga ik die mensen missen zeg!! En het werk ook wel een beetje! Ook gingen we s’avonds naar de Nederlandse pub! De Hams, deze ligt tussen China Town en Soho in, hier zag ik Rajko de Nederlandse jongen van Customer Support en vier collega’s omdat zij wel eens een Nederlandse pub wilde zien. Was een gezellig en leuk avondje en ik moest advies geven welk bier ze echt zouden uit moeten proberen. Ik zei probeer gewoon alles maar dat kon niet… dus had maar gezegd dat ze Leffe moesten proberen aangezien dat nog het meest ‘nederlands’ eruit zag ook al komt t er niet eens vandaan. Maar goed het was een gezellige avond!

  • 15 Januari 2013 - 01:04

    Bea:

    En Heineken dan? Maar ja, dat is ondertussen zo'n internationale lager geworden....

  • 16 Januari 2013 - 11:45

    Hans, Ingrid, Femke En Sanne:

    grappig om lezen dat je in die pub ben geweest, ik kreeg gisteren namelijk de tip dat je daar zeker moet gaan kijken. Maar gelukkig heb je hem zelf al ontdekt (je merkt het, ik roddel nog wel eens over je).
    Groetjes, Tante Ingrid

  • 20 Januari 2013 - 17:26

    Jan En Jolanda:

    De nieuwe uitdaging staat voor de deur! Spannend hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 12838

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: