55e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 55e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

55e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Deze ochtend gingen mijn ouders terug naar Nederland en moest ik weer werken ook kreeg ik tot mijn grote verbazing te horen dat ik op de afdeling Export moest werken vanaf volgende week maandag. Toen mijn collega’s van Customer Support dat hoorde wilde en gingen ze in protest, ze wilde mij blijkbaar niet kwijt raken aan Export en zouden mij teveel missen, wat zijn die collega’s toch geweldig!! De rest van de dag heb ik maar gewerkt en veel verhalen aan moeten horen hoe erg ze mij gaan missen.

• 15 Januari 2013 - 01:03

Bea:

Ach aan de andere kant....je leert weer wat anders. Dat is wel erg leuk aan deze stage. Je mag van verschillende kanten meemaken hoe het is. Dat is alleen maar goed om later goed te kunnen besluiten wat je wilt gaan doen!

• 18 Januari 2013 - 08:25

Jan En Jolanda:

Geniet er van Inge! De complimenten vliegen rond je oren!
    Maar je ma heeft gelijk hoor! Overal ervaring op doen, des te meer je leert.
    Dus op naar de nieuwe uitdaging!