54e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 54e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

54e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag heb ik een dag vrij genomen omdat dit de laatste dag was dat mijn ouders er waren, die dag haal ik nog wel een keer in maar was zo blij dat ik vrij had genomen. We waren eindelijk naar Camden Lock Market geweest wat ik zo graag wilde zien. Thomas was al aan het mopperen dat het alleen shoppen was maar ik verzekerde hem dat dat niet zo was. Eenmaal daar aangekomen liet ik ze het mooie doolhof van Camden zien. Ieder zijstraatje heeft daar een leuk aantal winkeltjes zitten en de ene vintage winkel naar de andere is daar te bewonderen. Ook een variatie van eettentjes is enorm groot. Ze hebben het enorm naar de zin gehad en waren blij dat ik ze dit had laten zien. Ik blij dat ik ze had overtuigd en het kon laten zien. S’avonds zijn we HEERLIJK uit eten geweest bij TGI’s Friday Stratford en hebben ons buikje letterlijk rond gegeten. Toen terug naar de hotel kamer en heb ik met mama nog twee wassen gedraaid en de koffers gepakt aangezien die morgen weer terug naar Catford moesten.

  • 15 Januari 2013 - 01:01

    Bea:

    Fijn dat je nog vrij kon krijgen. Heb er ook erg van genoten, van deze laatste dag, en inderdaad; Ook wel erg leuk Camden Lock Market. Heel wat anders dan al die supermoderne winkels. Iedereen heeft genoten, ook al waren we bij het verkeerde station uitgestapt en hebben we wat moeite gehad om het juiste station terug te vinden...in de regen......

  • 18 Januari 2013 - 08:22

    Jan E Jolanda:

    Lekker een dagje vrij, en dan samen een heerlijke dag gehad! Dat was dus extra genieten!
    Toch bijzonder Inge, datje als reisleider kon dienen. Excursie kon verzorgen, en je eigen passie en enthousiasme kon delen met de rest van de familie.
    Fantastisch!
    En zo heerlijk voor je pa, ma en Thomas dat ze nu veel gezien hebben waar je verblijft en wat je beleeft. Je beleeft zoveel meer op afstand als je de omgeving kent, de sfeer enz.
    Prachtig hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 12836

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: