51e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 51e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

51e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag zijn we naar Brighton geweest, dit is een plaats aan de kust in het zuiden van Engeland. We hebben de auto gepakt en zijn daar heen gereden. Eenmaal daar heerlijk aan het strand gelopen, wat erg koud was! En wat mooie foto’s gemaakt. Toen zijn we richting de pier gelopen van het strand, hebben tussendoor een tentje uitgezocht (alfresco) waar we wat gingen eten en ja ik had enorm veel zin in warme Chocomelk met Marshmellows! Toen hebben we de arcade op de pier mogen bewonderen. Toen we terug liepen hebben we maar besloten om door het stadje te lopen aangezien het echt ijskoud was! Daar zagen we de leuke winkeltjes en mooie gebouwen van Brighton, eenmaal door het stadje terug gelopen zijn we met de auto terug naar Stratford gereden. Toen hebben we de auto geparkeerd en zijn bij de Mexicaan gaan eten genaamd Wahaca, ik verbrande mijn mond letterlijk omdat de saus zo heet was van een van de gerechten! Maar wel weer lekker internationaal gegeten.

• 15 Januari 2013 - 00:55

Bea:

Een aangename welkome afwisseling na al die stadse avonturen....was erg leuk in Brighton. Lekker uitgewaaid (letterlijk). Het was inderdaad zo koud met teruglopen dat we maar tussen de huizen zijn gaan lopen (leuke winkeltjes hebben ze daar trouwens). Ten opzichte van zo ongeveer 25 jaar geleden is Brighton echt erg leuk opgeknapt!

• 15 Januari 2013 - 11:06

Jan En Jolanda:

Het verschil is groot, London en de kust. De stad is heerlijk, maar na zoveel dagen stad is de kust zeer aangenaam! Afwisseling blijft toch het leukste wat er is!