50e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 50e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

50e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was shopping middag met mama! De mannen gingen richting de marine boot in de buurt van London Bridge. Dus heerlijk een dagje ontspannen met mama en geluncht in de pub. Ook hebben we eindelijk de tas gevonden die ik zo graag wilde hebben! We zijn op een gegeven moment in de bus gestapt richting Stratford en zijn uitgestapt bij St Pauls Cathedral en hebben mooie foto’s kunnen maken en zijn een winkeltje genaamd Bea’s Bloomsbury tegen gekomen. Daar zagen we een leuk boekje tea with Bea. Toen zijn we nog wat rondgelopen en hebben weer de bus richting Stratford gepakt. Daar hebben we ons gereed gemaakt om s’avonds uit eten te gaan bij de Lebanees wat ik had geregeld waar ik een paar weken geleden met collega’s was. We hadden Rajko ook uitgenodigd! In Levant wat in de buurt van Bond Street ligt hebben we heerlijk gegeten! Te veel maar heerlijk! Ook wist ik nog een verrassing voor de mannen wat om half negen kwam en dat waren de buikdanseressen. Het was een zeer geslaagd avondje met heerlijk eten! Ook weer lekker internationaal geweest.

• 15 Januari 2013 - 00:52

Bea:

Echt heel leuk dagje gehad. De mannen hebben zich uit kunnen leven op de HMS Belfast en Inge heeft haar tas kunnen scoren. Het was ook super bij de Libanees. Wat kun je daar heerlijk eten zeg. Het restaurant ligt op een plek waar je echt moet weten hoe je er moet komen hoor...dacht eerst nog, in wat voor straten loopt dat kind nu toch rond! Maar het was echt super! Ook erg leuk dat Rajko er bij was...

• 15 Januari 2013 - 10:50

Jan En Jolanda:

Shoppingday in London, dat klinkt goed zeg! Winkels in overvloed en gezellig saampjes op pad. Bea-Inge dag dus! St Pauls is zo mooi!
    Een oom van mij was directeur van een huishoudschool. Hij ging elk jaar naar GB om ze kennis te laten maken met de Britse cultuur, en het oefenen van de taal. Hij gaf daar altijd zelf de rondleidingen. Ik kende daar veel verhalen van, het is dan zo mooi als je het zelf kan zien!
    Ben wel benieuwd naar die tas die je gescoord hebt hoor!