49e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 49e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

49e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

28 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus vandaag weer wat gewerkt je kan merken dat veel mensen op vakantie wegzijn en veel toeristen hier op vakantie zijn. Toen klaar met werken werd ik weer opgehaald door mijn ouders en zijn we wat gaan rondshoppen in Westfield Shopping Centre in Stratford. Toen zijn we uiteindelijk bij de griek uitgekomen en hebben heerlijk gegeten! Allerlei tapas in vorm in grieks eten, het restaurant heette The Reel Greek, toen nadat we hadden gegeten zijn we nog een rondje gelopen en terug naar het hotel gelopen, daar hebben we nog een film gekeken en wat bankgehangen en zijn weer gaan slapen.

• 15 Januari 2013 - 00:50

Bea:

Onze dag zag er iets anders uit. Eerst naar London Bridge, langs de HMS Belfast gelopen, over de Tower Bridge, langs de Tower richting de Monument. Daar ergens een bus richting Oxford Circus gepakt. Ergens ter hoogte van het British Museum uitgestapt en daar maar eens wat mooie dingen bekeken. De mummie afdeling was wel erg in trek trouwens. Amaj, wat was het daar druk. Vervolgens Inge opgepikt en de rest zie je hierboven staan.

• 15 Januari 2013 - 10:44

Jan En Jolanda:

Die mediterrane gerechten.....mmmmmmm, goed restaurant gekozen trouwens, hihihi! Wij hebben daar ook heerlijk gegeten! Anders dan hier, maar wel heel erg lekker!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben! Het programma zat wel vol zo te zien!