40e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 40e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

40e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus vandaag weer een dag gewerkt bij Customer Support en s’avonds ging ik dus uit eten met twee collega’s, een van de collega’s had van een vriendin gehoord dat je bij deze Lebanees goed kon eten en het gezellig was. Eenmaal drie rondjes rond Selfridges gelopen, enorme winkel hebben we het in een zij straatje gevonden waarbij je denkt, waar ben ik nu weer beland! Toen liepen we wat trappen af naar beneden door een houten deur en daar was het dan de lebanees, we zijn in het bar gedeelte gaan zitten en ik heb mijn collega mijn eten laten bestellen want ik had geen idee wat wat was! Toen kregen ik toch het meest heerlijke eten voorgeschoteld! Heerlijk brood met sauzen YAMMIE! Eenmaal klaar met eten zijn we iets langer blijven zitten omdat mijn andere collega perse de buikdanseressen wilde zien! Dus bleven we daar tot ongeveer kwart voor negen en zijn toen terug gegaan, het was een gezellige avond en ik heb er een nieuw favoriet eettentje erbij!

  • 15 Januari 2013 - 00:20

    Bea:

    En in wat voor straatje staat die tent zeg....dat hebben we zelf mogen ondervinden, maar moet gezegd worden...het is daar echt heerlijk eten bij de Libanees (zo schrijf je het in het Nederlands....) en voor de mannen waren de buikdanseressen wel een welkome bijkomstigheid...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 12814

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: