38e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 38e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

38e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

17 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Oef het was toch druk vandaag! Ik mocht van mijn collega gift vouchers verkopen met mijn collega erbij aangezien dat normaal niet over word gelaten aan studenten maar ik mocht het toch mooi doen! Ze geven mij veel meer verantwoording dan dat ze eigenlijk mogen doen, ik vind het niet erg! Zo voel ik mij weer wat beter betrokken bij het team :D Ook mocht ik weer de kassa gebruiken en wat klanten laten betalen.

  • 15 Januari 2013 - 00:22

    Bea:

    Is ook weer eens wat anders dan alleen cadeautjes inpakken en VAT papieren regelen en klachten behandelen toch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 32
Totaal aantal bezoekers 12807

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: