37e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 37e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

37e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag heb ik het rustig gehouden en ben Catford zelf in gelopen heb wat boodschapjes gedaan en ben terug naar de kamer gelopen, het is trouwens heerlijk weer! Daarnaast heb ik maar weer een flinke schoonmaakbeurt aan mijn kamer gegeven aan gezien ik binnenkort word opgehaald door mijn ouders omdat ze hier een paar dagen blijven met kerst!! Dus uiteraard heb ik ook mijn koffers gepakt en mij zelf gereed gemaakt om opgepikt te worden van de week. Mijn kamer ziet er trouwens een stuk beter uit na die best wel nodige schoonmaak…. Volgende week word het zes dagen werken voor mij in de week dus ik zal niet veel beleven en veel werken.

  • 15 Januari 2013 - 00:23

    Bea:

    Zal wel nodig geweest zijn, een schoonmaakbeurt voor de kamer.......zorg dat het netjes achtergelaten wordt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 30
Totaal aantal bezoekers 12855

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: