Thirty - sixth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Thirty - sixth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Thirty - sixth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

15 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag is het uitslaap dag geweest! Ookal was ik om negen uur al klaar wakker…. Heb vandaag niet veel gedaan, wat ge-computert en mijn koffers langzaam aan pakken vooral omdat mama en papa volgende week komen en ik door de weeks gewoon te moe of beter gezegd te lui ben om mijn koffers te pakken ^^ Ook kan ik alvast wat spullekes meegeven zodat ze die terug mee naar huis kunnen nemen, zodat ik geen 5 koffers aan hoef te schaffen ^^ Ja ik weet het ik ben een shopper… Maar als je hier eenmaal zit wil je hier ook niet meer weg en blijf je dingen kopen! Dus vandaag heel verstandig binnen gebleven ook was het s’ochtends droog maar begon het keihard te regenen s middags. Voor de rest heb ik nu erg honger en ruik ik lekker eten vanuit beneden! Kon ik maar stiekem meesnoepen!

  • 15 December 2012 - 17:33

    Tante Astrid:

    Hey Inge, het gaat goed daar he? Jemig wat maak je een boel mee op die afdeling, en maar blijven lachu, hihi.
    Lees wel dat je leuk verrast bent met je verjaardag door je collega's (altijd super natuurlijk!) en ook door een speciale koerier van Steffie(?) Ik kan alleen maar zeggen: WAT TOF!!!
    Ik geloof dat je het contact met het thuisfront niet zo erg hoeft te missen, want de social media en telefoons helpen je een aardig handje.
    Volgens mij heb je nu een paar dagen achter elkaar geschreven, want ik mis het dagelijkse berichtje van Jan en Jolanda. Kan dat kloppen? Ik ben in ieder geval weer even helemaal bij (liep een heel klein beetje achter), vind het altijd leuk om even te lezen wat je nu weer hebt bezocht/uitgehaald/meegemaakt.

    Je mag trots zijn op je mooie evaluatie!
    En tot slot: veel succes voor aankomende week, zeker zo tegen het weekeinde! Heb je ook nog zoiets als een kerstborreltje of -feestje op het werk, of doen ze daar niet aan?

  • 16 December 2012 - 12:27

    Bea:

    Nou we zullen ons voorbereiden hoor......

  • 16 December 2012 - 13:32

    Hans, Ingrid, Femke En Sanne:

    Hé Inge,
    Goed om te lezen dat je een topevaluatie hebt gehad, die kun je in ieder geval al in je zak steken. Die kunnen ze je niet meer afnemen. En ja, nog een weekje, dan kun je lekker de kerstdagen/oud en nieuw met het thuisfront vieren. Het gaat toch al weer snel, je bent er gewoon al dik een maand geweest. En als het goed is wordt het over 2-3 weken al een stuk rustiger op het werk. Ik was vandaag een boek aan het lezen, wat gaat over een shoppinggirl in London en ze was bij John Lewis, wel grappig om nu te bedenken dat je daar aan het werk bent. En dat uitgehaald van tante Astrid?? Ik ben bang dat je dat natuurlijk niet deelt met ons :-). Maar dat gaan we vast vanaf maart allemaal weer horen. We zullen dan weer eens een momentje zoeken dat je weer eens een weekendje langs kunt komen.
    Groetjes uit het natte Chaam (bij ons schijnt het zonnetje niet zo actief) en volgende week de creditcard van pa en ma gebruiken om meer aankopen te doen in Londen ;-), als ze het toch meer naar huis nemen!?

  • 16 December 2012 - 13:35

    Hans, Ingrid, Femke En Sanne:

    Lieve Inge,
    Heb je ook knutseldingen? Ben je al op de foto geweest met de kerstman? Heb je al kerstkaarten gekregen? Heb je ook een kerstboom thuis? Heb je dan ook kerstballen en versiering in de boom, en misschien zelfs wel snoepjes in de boom? Dikke kus en knuffel van Sanne en heel veel kussen en knuffels van Femke

  • 16 December 2012 - 21:53

    Jan En Jolanda:

    Allereerst mijn excuses aan Astrid, ik liep een beetje achter met schrijven.....
    Kijk Inge die schrijft alles op één dag op die site, en dan moet ik ook maar net die dag tijd hebben om alles door te lezen te voorzien van een beetje zinnig commentaar :)
    Ik geef toe: ik zit weer in de buddy- modus. Ik ben een aantal keer buddy geweest van uitgezonden collega's in Bosnië en Afghanistan. Dit houdt in dat je contact houdt met het thuisfront en degene die uitgezonden is. Bij festiviteiten en problemen wordt je geacht actie te ondernemen. Dus als er van het thuisfront een verjaardag is, dan ga je langs, je belt regelmatig etc. Dat geldt ook voor de uitgezonden collega, bellen kan vanaf het werk, post sturen is gratis. Dus pakjes ophalen bij het thuisfront en afgeven bij de postkamer. En ook stukjes schrijven op de waarbenje.nu pagina. Best leuk hoor! Ik merk wel dat er een knopje om ging toen Inge "op uitzending" ging. Want wij zijn dan wel geen deel van de Bogers of Jumelet familie, maar Inge, tja, die kennen wij net zo lang als de familieleden. Dus eigenlijk ook een beetje van ons, net zo goed dat Naomi zich enorm thuis voelt bij de Bogersjes in Woensdrecht. Oké, ze zoen elkaar niet dagelijks, en er gaat best wel eens tijd over heen, maar zet de dames bij elkaar, en ze gaan gewoon verder waar ze vorige keer gebleven waren. Wij vinden het bijzonder deze vriendschap! Dat is dan ook de reden dat we ons verbonden voelen met Inge en de Bogersjes uit Woensdrecht! Dus Inge: xxxxxx van ons uit Hoogerheide!

  • 20 December 2012 - 14:42

    Astrid :

    Hoi Inge,
    Weer eens tijd voor een berichtje.
    Super van je beoordeling, maar we verwachten natuurlijk niets anders van je
    In Bergen op Zoom zijn we allemaal trots op je!

    Ook Nederland is al helemaal in kerstsfeer. Overal lichtjes en gezelligheid.

    Momenteel ben ik op het werk in afwachting van onze jaarlijkse kerstborrel en ons kerstpakket.
    Altijd weer een leuke happening
    Dan maandag nog een dagje werken en ik ben vrij tot 7 januari.
    Klinkt heerlijk! Even lekker de tijd nemen.

    Michelle vertrekt 13 januari op wintersport met school en als voorbereiding daarop mag ze in de kerstvakantie 6 skilessen nemen . Ze heeft er helemaal zin in.

    Jullie de komende weken samen heel veel plezier, maar dat gaat vast helemaal goed komen!

    We zullen jullie missen met de kerst!

    Lieve groet;
    Johan, Astrid, Joris en Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 12841

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: