Thirty - first day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Thirty - first day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Thirty - first day

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag heb ik mijn manager gevraagd of ze mijn eerste evaluatie in kon vullen. Dat heeft ze gedaan en overal heeft ze uitstekend aan gekruist en stond er bij het commentaar:
• Inge heeft een natural abitlity to work well with the team
• Uitstekende customer service vaardigheden en zie de klant als top priotiteit
• Inge heeft een warme en vriendelijke uitstraling naar de klanten en collega’s
• Inge haar engels is erg vooruitgegaan na het vele praten met ‘kerst’ klanten
• Inge heeft goede management vaardigheden en wilt altijd de dagelijkse en weekelijkse taken volbrengen
Dat vond ik wel mooie complimenten van de manager, dus die maakte mijn dag weer goed! Ook heeft ze me ingedeeld om morgen mee te doen met een team building workshop voor customer collega’s omdat ik nu part of the team ben. Ook hebben ze me lekker zitten maken dat ze een cadeau voor mij hebben. Nu wil ik dus weten wat het is… Achja dat zien we morgen wel!

  • 16 December 2012 - 12:10

    Bea:

    Je doet het wel goed he! Niet naast je schoenen gaan lopen hoor.....en ooh wat was het spannend om niet te weten wat ze voor je in petto hebben op je verjaardag.

  • 16 December 2012 - 21:17

    Jan EnJolanda:

    Dat moet toch lekker typen zijn Inge, zoveel complimenten! Super hoor! En volgens mij is het thuisfront ook supertrots! En terecht! Wat leuk zeg als je zo beoordeeld wordt! Geeft goed aan dat je helemaal opgenomen bent in de groep. Dat is echt een compliment hoor!
    Nu volhouden tot het einde van je stage, want er wordt nu wel wat van je verwacht...... Dus beste beentje voor, en laat maar zien wat je in huis hebt!

  • 16 December 2012 - 21:52

    Naomi:

    Je wordt overladen met complimentjes daar zie ik, maar als ik jouw verhalen zo lees, zijn die helemaal terecht! Je verdient ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 12816

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: