Thirty - second day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Thirty - second day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Thirty - second day

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus ja vandaag ben ik jarig, en dat heb ik geweten ook! Eenmaal op mijn werk werd er gezongen… En gefeliciteerd alleen vergat ik dat ik in Engeland ben en niet in Nederland dus geen drie kussen maar twee. Ik had ook een trommel met Belgian Biscuits gekocht en getrakteerd toen kreeg ik een enorme leuke kaart met daarin allerlei verjaardagswensen van mijn collega’s dus de kaart stond vol! Daarin hadden ze een 10 pond giftvoucher gedaan van John Lewis dus die ga ik nog opmaken! Toen de rest van de dag had ik het erg rustig, ze vonden mijn verjaardag leuker dan dat ik het vond. Toen in de middag was ik ingedeeld in een teamworkshop (teambuilding) en dat betekende dat we met vijf collega’s naar boven gingen en een spel gingen spelen om te kijken hoe goed onze samenwerking was. Dit was een leuke opdracht en mijn collega’s verzonnen dat ik het reken werk mocht doen… Ik zei je weet niet wat je doet, wil je dat we het niet halen?! Ja kan je vast wel Inge, maarja moest ook nog 1/3 eraf halen voor TAX oftewel ze hadden het aan de verkeerde gegeven naar mijn idee. Achteraf had ik alles perfect gerekend! Owjeahh! En hadden wij het als team het beste tot nu toe gedaan van Customer Support. Achteraf vroeg een van de managers of ik ook in het nieuwe workshop gedeelte mee wilde doen, dat is een vervolg van de afgelopen workshop en die vind plaats in Januari ik zei natuurlijk wil ik dat! Toen hoorde ik in de tweede helft van de middag geroesemoes en ze vroegen in een keer, Inge zou jij het leuk vinden om naar een dessert wijn proeverij te willen gaan voor je verjaardag met een paar collega’s, ik zo ja tuurlijk!! Dus ik mocht om 5 uur stoppen we hebben de taxi genomen en zijn naar Victoria, John Lewis headoffice gegaan om daar wijn te proeven, in totaal hebben we negen wijnen geproefd en allerlei eten gekregen. Normaal moest je hiervoor betalen maar de manager die meeging zei dat dit niet nodig was omdat het mijn verjaardag is. In totaal gingen we met een manager, ik en drie collega’s. Het was een geweldige avond en was rond tien uur thuis! Echt een leuke verjaardag gehad, ook was het rustig voor mij. Eenmaal terug in het huis hadden ze sochtends al een doosje met bonbons en een kaart voor mij klaar liggen en s avonds toen ik terug was hadden ze een chocolade taartje voor mij! Dus kaarsjes uitgeblazen en al.

  • 16 December 2012 - 12:15

    Bea:

    Echt leuk wat de collega's voor je geregeld hadden. Je boft echt met de groep mensen waar je nu mee samenwerkt. En dan ook nog eens zo'n wijnproeverij. En gelukkig 's avonds met hulp van je moeder toch weer de juiste bus naar huis weten te nemen.....;-).

  • 16 December 2012 - 21:22

    Jan En Jolanda:

    Ha die jarige job! Wat een leuke dag zeg! Die weten wel hoe ze stagiaires in de watten moeten leggen! Wat bijzonder! Hartstikke leuk dat ze zoveel voor je willen doen, maaaarrrrrrrr, dat heb je toch echt zelf verdiend! Want als je daar de kantjes er van af loopt, dan regelen ze misschien iets, maar niet te veel hoor! Dan mag je fijn naar je kamer toe zonder wijnproeverij!dus: petje af Inge!

  • 16 December 2012 - 21:54

    Naomi:

    Aahhh wat lief dat ze dit allemaal voor je doen! Je boft maar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 12869

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: