Thirty - third day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Thirty - third day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Thirty - third day

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

S ochtends was het nogal moeilijk uit bed komen omdat gisteren zo’n lange dag was geweest. Maar eenmaal op het werk kwam ik erachter dat ze voor de partners een kerstlunch hadden geregeld! Dit betekende dat iedereen gratis een kerst diner kreeg met entertainment! Ze hadden een soort van Britains got talent gemaakt maar dan John Lewis got talent. Daarbij hadden ze een paar mensen weten te strikken die wat talent hadden en een showtje opgezet. Zo hebben ze vandaag in totaal 8 maal een show moeten geven! Respect voor je spelers die mee speelde! Daarnaast is een echte Engelse kerst diner, spruitjes die te hard zijn met aardappelen, kalkoen reepjes, ham reepje en een pudding met koek erin. Ook hadden we een echte cracker, die dingen waar je aan trekt en dat er dan een verrassing uit springt. Daarnaast word het langzaam aan drukker dan vorige week en zijn er meer cadeau’s in te pakken.

• 16 December 2012 - 12:18

Bea:

Jee wat een bedrijf is dat zeg. Die doen wel echt veel voor hun personeel. Geen wonder dat men daar graag werkt. Het was ons al verteld maar nu blijkt inderdaad dat het een goede werkgever is. Fijn dat je hier terecht bent gekomen. En je hebt wel geluk dat je collega's je niet opgegeven hebben voor John Lewis got talent......

• 16 December 2012 - 21:27

Jan EnJolanda:

Ik vraag me af wat voor een bedrijf dat is zeg?! Ik ken hier geen bedrijven die zoveel doen voor het personeel! Je boft maar meid! Misschien valt het straks wel tegen als je ergens anders gaat werken. Want dit is echt een uitzondering hoor! Dus je bent gewoon super verwend!! Dus: genieten van alles wat je meemaakt. Verbaas je over alles en onderga het lekker. Vooral lekker, wijnproeverij, etentje....tja, je hebt het echt heeeel slecht daar...nog even en we krijgen medelijden! :)

• 16 December 2012 - 21:55

Naomi:

Wat klinkt dat leuk, John Lewis got talent!
    Deed je zelf niet mee?:( Aah! Want Inge kan daar best aan mee doen, even knipperen met die blauwe ogen, zwaaien met je blonde haartjes en je charmes doen het weer, hihi. Net als dat tafeltje reserveren!
    Liefs!