Twenty - eight day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twenty - eight day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twenty - eight day

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

En het was weer vrijdag. Ik had mij helemaal voorbereid op een keidrukke dag en kom ik eenmaal op mijn werk is het zo rustig! Volgens mij is het stilte voor de storm. Ook waren mijn collega’s het een beetje beu dat ik telkens de verkeerde tijd zei of dat ik op mijn horloge moest kijken. Toen vroegen ze hoe dat kwam en zei ik dus dat ik absoluut niet goed ben in een digitale klok te lezen. Toen had een van mijn collega’s een briefje gemaakt met learning 24 hour clock. Het leren van een 24 uurs klok… Het bericht kwam over en meteen kreeg ik een testje hoeveel 16.41 uur was, ja ik kan het gewoon niet mensen :P Laat mij maar een gewone normale klok lezen, digitaal is te modern voor mij. Vandaag ben ik gewaarschuwd voor de periode na kerst en oud en nieuw. Dit is het sales moment. Dit betekend dat klanten gek worden en vanalles kopen ook komen klanten terug met producten die niet werken, die ze in willen ruilen, etc. Dit zijn de gevolgen van Kerst. Hier moest ik mij dus op voorbereiden… Het kan namelijk gekkenhuis worden in die periode.
Eenmaal toen ik in mijn kamer kwam had ik twee brieven van mijn oma’s gekregen, ze wilde mij alvast een fijne verjaardag toe wensen en een fijne kerst, ze miste mij allebei heel erg. Toen heb ik vrijdag avond de ene oma gebeld omdat ik iedere dag 20 min kan bellen met mijn telefoon heb ik besloten de andere oma morgen te bellen. Oma hartstikke blij om mijn stem weer te horen en ze heeft de 20 min volgepraat. Daarna ben ik met de twee huisbazen en de mannelijke italiaan naar een italiaans restaurant geweest in Blackheat als afscheidsfeestje van de mannelijke italiaan omdat hij morgen weggaat. We hebben heerlijk gegeten en zelfs heerlijke nougat ijs op. Heerlijk gepraat over van alles en nog wat. Toen terug in het huis zijn we naar bed gegaan want het was alweer 11 uur.

  • 09 December 2012 - 22:25

    Jan En Jolanda:

    Tja, hier geeft de Sint de verkeerde cadeaus, daar de Kerstman. Dus ruilen voorwaarts mars! En dan heb je inderdaad de klantenservice nodig...dus je bent de klos meid! Voorbereiden op lange drukke dagen. Maar daar leer je ook het meest van denk ik. Hoe afwisselend kun je het hebben? Ben benieuwd naar je verhalen dan. Want er zullen best speciale klanten tussen zitten......
    En wat fijn voor Oma om je even te spreken, best wel wennen voor beide oma's dat je niet in de buurt bent. En in de grote stad, ander land en niet voor vakantie.
    En ik denk , dat jij de oma's ook mist! Dus o zijn tijd even lekker bijkletsen! Heerlijk gewoon!

  • 09 December 2012 - 23:34

    Bea:

    De oma's waren heel blij met je telefoontje. Ze hebben er allebei van genoten. En ook andere familieleden vragen regelmatig hoe het gaat. Je ziet het, de familie kan niet zonder je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 12822

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: