Twentieth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twentieth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twentieth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Laat ik beginnen toen ik in mijn kamer kwam er een cadeautje klaar lag voor mij, een pakketje in ieder geval. En ik maar denken van wie kan dat toch zijn?! Dus na het eten heb ik het opengescheurd aan alle kanten en zat er lekkernijen in van Jan, Jolanda en Naomi!! Echt super leuk en lekker dankjulliewel!

Voor de rest heb ik vandaag de lost property (gevonden voorwerpen) kast opgeruimd samen met een collega en alles weer opnieuw geordend, wij konden er beide niet tegen dat het zo’n bende was. Het is tenslotte eigendom van andere mensen en we moesten de maand veranderen aangezien wij geen producten langer dan 3 maanden opslaan, dus September gaat weg en word geruild voor December, wat om de hoek ligt. Daarnaast heb ik nog wat Cadeau’s ingepakt en klanten geholpen. Ook heb ik de Giftwrap ruimte opgeruimd omdat ik weet dat het een drukke periode word en zo kunnen we schoon beginnen en met alles op plek en goed bijgevuld. Ja ik was in een opruim bui vandaag. Zelfs dit hoort bij het werk bij Customer Service. Ook kreeg ik een taak om de verhuizing van de kluisjes te regelen, ik moest van iedereen de gegevens van de kluisjes en duidelijk maken dat deze misschien veranderd kunnen worden. Omdat ik dit taakje laat kreeg zal ik het morgen verder afmaken en dan ben ik daar ook weer mee klaar, zo snel gedaan!

  • 06 December 2012 - 22:07

    Bea:

    Leuk om cadeautjes te ontvangen....maarre...niet teveel snoepen voor het eten he! Kun je wel in London zitten, maar ik blijf het in de gaten houden hoor....

  • 08 December 2012 - 20:16

    Jan En Jolanda:

    Hoi, hoi!
    Het duurde even, maar nu heb ik de tijd om al je verslagen te lezen en te voorzien van een regeltje tekst :). Pakjes sturen is leuk! Dus we zochten naar iets passends. En fijn dat het gesmaakt heeft! Want je kunt daar van alles kopen, maar dit vast niet!
    En heb je toch een beetje hollandse snoep, een paar dagen dan.... Hahahahaha!
    Groetjes!

  • 16 December 2012 - 21:32

    Naomi:

    Jeeeej ons pakketje hihi!
    En jouw baantje lijkt mij ook wel wat...
    Wou dat ik een keer even langs kon komen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 12827

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: