Nineteeth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Nineteeth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Nineteeth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

28 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag had ik vanochtend een enorm OJA moment… Ik neem altijd de trein naar London Bridge Station en vanuit daar de metro naar Bond Street. Toen kwam ik tot ontdekking dat London Bridge Station eigenlijk bij de London Bridge moet liggen en daarnaast zou de Tower Bridge moeten liggen. Dus ik met mijn blonde kop op zitten letten en jahoor daar is dan de Tower Bridge en daarna de London Bridge… Wauw dat ik dat serieus pas de derde week merk… Goed gedaan al zeg ik zelf… Voor de rest was het een normaal dagje, hier en daar wat cadeau’s inpakken en tussen door nog wat klanten geholpen met TAX Free. Ook had ik een Braziliaanse vrouw vandaag die niet bepaald Engels kon, dus ook vandaag heerlijk kinderlijk met mijn handen en voeten gewerkt. Zo heerlijk dat ze het dan wel snappen! Maar zoals ik al zei was vandaag niet een zeer speciale dag, sorry daarvoor. Ik zal wat meer avontuur op gaan zoeken denk ik. Dan val ik niet telkens in herhaling. Alhoewel ik vandaag wel te horen kreeg dat we het volgende week druk krijgen, dus ik bereid mij daar maar vast op!

  • 06 December 2012 - 22:04

    Bea:

    Haha, en dan weten dat je met pa en ma nota bene je Oystercard bij London Bridge Station hebt opgewaardeerd.......zelfs ik maak het niet zo bont!

  • 16 December 2012 - 21:28

    Naomi:

    Ach Inge, zoiets zou ook echt typisch iets voor mij zijn...
    Ik heb ook altijd van die acties, weetjenog, Renesse ligt in..?
    Hihi. En je valt niet altijd in herhaling, afgezien van het feit dat je altijd positief bent!
    Dus dat is alleen maar goed! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 12870

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: