Eighteenth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Eighteenth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Eighteenth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus vandaag heb ik eindelijk mijn supervisor gesproken omdat ze drie weken op vakantie is geweest. De eerste indruk is erg goed, ze lijkt me een aardige vrouw en ze noemt zichzelf moeder figuur van de internationale studenten. We hebben, Rajko en ik, ons voorgesteld en verteld wat we de afgelopen weken hebben gedaan en waar we nu staan. Je kon merken dat ze vakantie had gehad want ze wist nog niet van alles af maar dat zal eind deze week helemaal veranderd zijn. Daarnaast werd er vandaag duidelijk dat ik het kleine dochtertje ben van alle mensen die op de afdeling werken boven de 30+…. Ook ben ik het kleine meisje (ik ben een van de grootste) waar ze goed op moeten letten dat er niks gebeurd. Thanks guys… Dus er word goed voor mij gezorgd hier! Ik merk namaten we dichter bij kerst komen klanten meer geïrriteerd zijn en alles te snel af willen handelen, ze hebben in een keer geen vijf minuten meer… En ze zijn wat meer prikkelbaarder dan normaal, ik kreeg ook van een van mijn collega’s te horen, als de klant het zo bont maakt dat jij je niet meer lekker in je vel voelt ga dan een rondje lopen ofzo, dat doen wij allemaal wel eens. Tot nu toe heb ik daar totaal geen last van gehad, blijkbaar trek ik het mij niet zo aan wat de klant zegt over mij of als die heel boos is, ik vind namelijk dat ze zelf naar Customer Service komen en ze weten dat het druk kan zijn dan ‘mag’ je ook geen haast hebben en voor willen kruipen, maar nog snap ik dat klant koning is dus altijd blijven lachen en zeggen, ik zal kijken wat ik voor u kan betekenen. Eenmaal toen ik thuiskwam vandaag zag ik dat ik weer een brief had gekregen en nu van mama en papa en een klein leuk antwoordje van Thomas… Nu ga ik zelf mijn eten pakken aangezien de hosts niet aanwezig zijn vanavond.

  • 27 November 2012 - 22:03

    Bea:

    Fijn dat de kaart/brief is aangekomen. Haha, ja Thomas heeft inderdaad een goed stuk geschreven ;).

  • 28 November 2012 - 19:47

    Jan En Jolanda:

    Hoi, daar zijn we weer!
    Niet zo lang geleden dacht ik ook nog aan de kleine Inge, tot ze uit de auto van haar moeder stapte. Weet je nog?? Moest ik ook even beeld bijstellen....maar dat lukt prima hoor! Wel grappig dat ze je zo bekijken. Alleen behandelen ze je niet zo , maar als volwaardig collega. Dat is wel bijzonder. Maar waarschijnlijk zijn de stagiaires om de beurt het kindje van de afdeling! Hahahahaha! Dus als jij weer weg bent hebben ze een volgend slachtoffer binnen gehaald. Maar goed dat ze dat allemaal nog niet weten!!
    Je treft wel dat je precies in deze periode in London zit. Want ik denk dat het nu het allermooist is!
    Heel veel plezier!

  • 04 December 2012 - 14:45

    Astrid:

    Inge,
    Alles goed?
    Ik mis al een aantal dagen je reisverslag, en als trouwe volger valt me dat uiteraard meteen op.
    Misschien dat je het te druk hebt met het inpakken van alle kerstcadeaus op je werk.

    Ik heb net meegedaan met een prijsvraag waarbij je voor 4 personen mag shoppen il Londen met de kerst. Nu maar duimen dat we winnen!

    Het is hier echt december weer, donker en koud.

    Veel lieve groeten vanuit Bergen op Zoom,

    Johan, Astrid, Joris en Michelle

  • 04 December 2012 - 20:59

    Bea:

    Haha, Astrid, denk dat ze het te druk heeft met shoppen......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 12819

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: