Seventeenth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Seventeenth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Seventeenth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

26 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag begon de dag erg rustig dus ik heb mijn stage map erbij gepakt en alles goed doorgenomen voor mijzelf zodat ik morgen met Shabina kan praten over hoe en wat. Vandaag begon het vanochtend met het aankomen op het werk, ik liep door de gangen en de halve elektriciteit lag eruit! Ik dacht wat is hier gebeurd! Eenmaal de lift naar boven, (ik ga echt geen 8 verdiepingen lopen..,) kon ik overal komen zonder pasje, en toen liep ik op de afdeling was het licht uit bij de sport afdeling, ik dacht hebben ze opruiming ofzo, of is de sport afdeling dicht vandaag?! Toen ik na ging vragen wat er was bleek er vannacht zo hard geregend te hebben dat ze kortsluiting hadden, geloof me het duurde zeker tot 2 uur smiddags voordat ze weer in die gedeeltes licht hadden. Ook heb ik gehoord dat er partners een uur in de lift hebben vastgezeten vanwege de kortsluiting, blijkbaar heb ik die stortbuien ergens gemist want hier lag helemaal niks, in Catford. S’avonds kregen we een nieuwe werker die hier voor 12 maanden komt werken, gelijk zeiden ze: Inge kan je wel uitleggen wat je kan doen! Toen vroeg ik meteen weet je het zeker want ik werk hier nog maar 2 weken, ja weten we zeker zeiden ze, jij weet tenminste hoe het werkt en geloof me we laten dit niet iedereen de tweede week doen, oef dat compliment was heel goed om te horen! Dus ik heb hem laten zien wat hij kan doen en tot hoe ver ik het kon uitleggen. Daarnaast moet ik de twee Nederlandse studenten, Rajko en Dennis leren giftwrappen, Iedere dag moeten ze allebei een half uur oefenen… Ik wilde op een gegeven moment echt Thomas bellen of hij die mannen een inpak cursus kan geven want Thomasje kan het al, die hoeft het niet te leren. Dus Thomas zoek je nog een bijbaantje, kom maar hier cadeaus inpakken ^^

  • 27 November 2012 - 23:00

    Bea:

    Nou, Thomas ook maar naar Londen dan, hebben papa en ik het rijk voor ons alleen.....

  • 28 November 2012 - 19:40

    Jan En Jolanda:

    Ik geloof er niks van dat je dat leuk vindt Bea!! Of verkas je dan ook gelijk met Hans naar London toe? Dat is namelijk ook een optie, of excuus, net hoe je het wilt zien :).
    Nou Inge, jij mag trots zijn dat Thomas dat hij het wel zo goed kan! Dus ondersteuning vanuit de familie Bogers is mogelijk!
    Succes hoor! En een feest is pas compleet als je een mooi ingepakt cadeau kunt geven!
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 12825

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: