Sixteenth - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Sixteenth - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Sixteenth

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus vandaag was weer een rustig dagje, alles is weer opgeruimd en werkt weer. Nog wat gestofzuigd en kamer aan kant geruimd, bed verschoond en heerlijk de ramen opengegooid omdat het zonnetje zo hard scheen vandaag! Ik wilde vandaag eigenlijk kerst cadeautjes in gaan pakken maar kwam tot ontdekking dat ik wel inpak papier heb plus cadeautjes maar ik heb geen plakband, tja blond zouden mijn ooms zeggen! Daarnaast heb ik vandaag nog wat shows terug gekeken en rustig gehouden aangezien afgelopen week nogal veel was.

  • 25 November 2012 - 21:33

    Hans, Ingrid, Femke En Sanne:

    Inderdaad, die markt zag er niet uit. Jammer dat je geen Nederlandse invloeden hebt gezien, maar zie de kans, kun je nog een ander tijdsverdrijf in de weekenden gaan verzinnen ;-)
    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt, en nog beter om te lezen dat je ook daar nog last van blonde acties kunt hebben. Ik sprak oma net en die gaf aan dat ze het leuk had gevonden om je verhalen te lezen. Zo blijft ze toch nog een beetje op de hoogte. Ik merkte zelf dat ik een tijdje niet gekeken had en nu alweer zover achter liep. Voor mij een goede stimulans om vaker te kijken. Knap van je dat je na 2 weken werken al als begeleider wordt ingezet op het werk. Dat betekend inderdaad dat je het goed aan het doen bent en dat ze tevreden zijn. Nu nog een start maken met je stageopdrachten en het gaat helemaal goed komen.
    Veel groetjes uit het stormachtige Chaam, waar Sinterklaas het zwaar heeft op de daken. We hopen dat hij zijn evenwicht goed kan bewaren.
    Groetjes, tante Ingrid

  • 26 November 2012 - 07:03

    Loretta:

    Well hello!!
    Hier een berichtje van mij, zoals beloofd en gezegd
    Je weet hoe goed ik dit bij hou he? (A)
    Maar ontzettend fijn om te lezen dat je t zo naar je zin hebt!
    Omdat je het zo leuk vind, vliegt de tijd waarschijnlijk zo voorbij!
    En ben je voor dat je het weet weer terug in het koude kikkerlandje!
    Nou lieve schat! Lekker genieten van alles, veel zien, leren en proeven!
    Dikke kus vanuithet vroege en koude limboland!!

  • 26 November 2012 - 18:08

    Astrid2:

    ik probeer van een ander apparaat mijn reactie te plaatsen, maar het lukt me niet,
    ik hoop niet dat hij er zometeen 7x op staat :(

  • 26 November 2012 - 20:24

    Jan En Jolanda Dam:

    Hoi! Nog even een berichtje vanaf de bank in de Hugo de Grootstraat in Hoogerheide. Net lekker bij gekletst met je moeder. Ook gezellig! Leuk hoor dat ze binnenkort komen, kun je veel laten zien van London! Kun je gids spelen...hahahaha! Dat komt vast goed!
    Ik heb nog doorgegeven dat iedereen zich kan aanmelden voor de mailinglist aan de linkerkant van de pagina. Dan krijg je een berichtje als jij er iets op gezet hebt. Dan kun je snel lezen en reageren.... Dat maakt het extra leuk!
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12878

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: