ninth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu ninth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

ninth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag is het alweer zondag! De week gaat echt snel voorbij. Ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen tot 10 uur want nog best vroeg is voor mijn doen! Ik dacht vanochtend wel meteen, owja Sinterklaas komt vandaag aan in Woensdrecht en Hoogerheide, dat mis ik wel, en dat ik mijn schoen niet kan zetten hier in Engeland mis ik ook wel, misschien als ik het probeer komt Sinterklaas toch nog langs! Gelukkig hebben we hier wel kerst en heb ik de kerstman rond zien lopen vandaag, moest wel lachen dat het geen Sinterklaas was. Vandaag is schoonmaak dag voor mij, ik ga zometeen schoonmaken en de was doen, gelukkig is het alleen chique kleding was en allemaal zwart aangezien ik doordeweeks een pak draag op werk. Dat zijn dus mijn plannen voor vandaag, morgen begint weer een werkweek en ik heb er weer zin in, allerlei zeurende klanten die je dan kan helpen :D

  • 18 November 2012 - 14:07

    Erik Janssens:

    Gewoon je schoen zetten, hard zingen, en wie weet...

  • 19 November 2012 - 19:44

    Astrid2:

    hoi Inge, wat ben je toch een bezig bijtje. Werken en dan ook nog eens je volgers op de hoogte houden met je verslag. En wij zijn dan weer druk met jouw verhalen volgen, haha. Ik doe dat met veel plezier, in ieder geval.
    ik bedenk me net : kun je zelf geen pepernoten bakken, je bent thuis toch ook altijd zo lekker aan het bakken? Tja, misschien geen tijd voor, want er valt natuurlijk nog zoveel te ontdekken ;). Dit is toch wel even andere koek dan een weekendtripje of vakantie. Slim dat je jezelf al zo wegwijs maakt, da's echt een winwin-situatie!
    De kop is er al af, maar nog een goeie werkweek!!!!

  • 19 November 2012 - 23:28

    Bea :

    Slim van tante Astrid, je moet gewoon Will en Peter uitleggen hoe ze pepernoten moeten bakken. Recept is makkelijk te vinden op internet. En als het je lukt om samen met Sarah kroketten te maken in de USA dan is dit echt een eitje hoor! Groetjes, mam

  • 23 November 2012 - 21:31

    Oma Jumelet:

    Hoi Inge,
    Hartstikke leuke verslagen. Ik merk dat je het goed naar je zin hebt. Ik vind dat je de Engelse mentaliteit maar moet aanhouden. Op tijd stoppen en je pauze nemen (doe je toch niet). Niet teveel shoppen en ik ben er trots op dat ze je outfits zo leuk vinden. Het Sinterklaas cadeautje en je verjaardagscadeau regel ik wel met mama. Net zoals de andere oma dat gedaan heeft. Femke en Sanne zijn bij ons in Steenbergen geweest toen Sinterklaas aankwam en hij had nog een cadeautje voor hen meegenomen. Die prehistorische dieren die je kon uithakken en die leuke sliertjes waar je bijvoorbeeld een bril of bloem van kan maken. Dat snap je vast wel, wat ik bedoel. Heel veel groetjes van oma en tot de volgende keer. Oma Jumelet

  • 16 December 2012 - 21:20

    Naomi:

    Hoi Inge!
    Ben even bij aan het lezen, loop een klein beetje achter, oepsie...
    Maar je kijkt er positief tegenaan hier hihi.
    Met jouw vrolijke koppie worden die klanten vast spontaan vrolijk, dat kan niet anders!
    Ik ga nog even verder lezen, hihi!
    Liefs, Naomi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 12809

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: