Fifth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Fifth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Fifth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus vandaag was weer een druk dagje, Weer terug bij Customer Service en werd in het diepe gegooid mocht meteen een cadeau inpakken voor een klant. Gelukkig is dat zo gebeurd. Toen mocht ik vanalles voor de receptie doen en om half twaalf had ik een afspraak met mijn begeleider voor deze periode. Heb meteen een lunch genomen en toen terug aan het werk. Eenmaal op de vloer was het niet meer zo druk tot drie uur, toen had ik mijn pauze. Na drie uur toen ik terug kwam begon het weer vol te stromen met allerlei vragen etc. Toen heb ik een aantal VAT’s mogen doen want nog niet zo makkelijk is. Het gedeelte VAT zelf is heel makkelijk maar het verstaan van klanten is wat moeilijker als ze van overal uit de wereld komen. Ik heb veel handen en voeten gebruikt om het duidelijk te maken, uiteindelijk kwamen we er altijd uit, de klant en ik en snapte we elkaar. Gelukkig nog geen grote klachten gehad. Ook hadden we erg veel gevonden voorwerpen vandaag binnen (dat gedeelte doen wij ook) wat mensen wel niet kunnen verliezen. Gelukkig word het vaak opgehaald en blijft er niet te veel liggen. Tot schrik van mezelf en partners was ik bezig tot 6.40 in plaats van zes uur, dus riepen ze dat ik morgen uit kon slapen. Natuurlijk heb ik gezegd dat dit niet nodig is omdat ik maandag vroeger klaar was. Dat begrepen ze gelukkig. Ook heb ik tussendoor nog wat training lessen gehad. Deze gingen over brandveiligheid wat te doen tijdens gevaar. Hoe zit ik achter de computer hoe til ik dozen op, hoe ga ik met klant gegevens om, wat zijn de min. Leeftijden. Deze trainingen zijn erg handig en goed voor mijn stage verblijf voor de komende vier maanden. Morgen is het alweer donderdag en is het alweer bijna weekend. Ik zit nog flink te denken wat ik dit weekend zal doen, er is zoveel te doen en het weekend is zo kort! Hopelijk hebben jullie nu weer wat te lezen en owja voor Femke: Ik zal nog een foto van het huis maken en mijn kamer. We praten geen Nederlands tegen elkaar maar Engels, Dora (van tv) spreekt ook wel eens Engels, dus dan weet ze welke taal het is! Dikke knuffel en kus terug voor Sanne en Femke!!

  • 15 November 2012 - 09:17

    Astrid :

    Inge,
    Ben helemaal aan het genieten van je reisverslag.
    Volgens mij heb je het er al prima naar je zin.
    Veel succes en vooral plezier
    lieve groetjes vanuit een mistig Bergen op Zoom

  • 16 November 2012 - 05:46

    Chantal:

    Hey Nichie!

    Leuk om zo bij te kunnen houden hoe het met je gaat! Heb je het naar je zin? Het is hier erg druk met de meiden dus ik heb niet zoveel tijd om te reageren als voorheen maar ik lees mee hoor!

    Liefs van je grote nicht :) en een knuffel van je achternichtjes

  • 16 November 2012 - 11:18

    Astrid2 :

    Hoi Inge,

    Moet je kijken: je eerste week zit er al bijna op! Het gaat volgens mij onwijs snel. Dat is een goed teken.

    ik ben eens even rustig gaan zitten voor je verslagjes, en gossie wat heb je veel te vertellen, en dan staat alles nog niet eens hierin.
    Je arriveerde wel op een heel mooi moment in Londen, nu al die sfeervolle versieringen uit de kast komen. In de winkels is het dan drukker, maar vast ook veel gezelliger ;) En dan komt daar straks boxing day bij (zo noemen ze dat toch?)- moet je dan ook werken? Dát zal pas druk zijn! Maar dat duurt nog eventjes, tegen die tijd ben je een volleerde partner, haha.

    Leuk zo'n multicultureel huishouden, goed ook voor de contacten/netwerk als het klikt ;)

    Ik las deze week een Libelle van ca 2 wk oud waarin allerlei tips voor leuke plekjes stonden. Kan ik wel naar je mailen, laat maar horen. Is natuurlijk vooral gericht op de kersttijd.

    We blijven je volgen, hoor!
    byebye love (hihi, zeggen ze dat in Londen ook?)
    groetjes van je 2e tante Astrid

  • 16 November 2012 - 17:49

    Bea:

    Hee, lekker genieten van het weekend hoor. Zag vandaag bij ons in de krant dat volgend weekend Hyde Park omgetoverd wordt in Winter Wonderland. Gaan kijken hoor! Wordt het grootste kerstevenement ter wereld genoemd. Groetjes, mam

  • 16 November 2012 - 19:47

    Naomi:

    HEEEEE INGEEEEE!!!
    Hihi! Leuk om je verhalen zo allemaal te lezen!
    Alles goed verder? Of je het naar je zin hebt hoef ik denk ik niet te vragen... Klinkt allemaal heel leuk!
    Maar waar je stage loopt nu moet vast heel groot zijn, want 100 werknemers... Jeetje haha.
    Blijven die Italianen ook bij jouw gastheren zo lang als jij?
    En ik wil ook foto's zien hoor!
    Btw heb je skype ofzo? Anders kunnen we een keer skypen als je wilt!
    Ik mis je wel hoor :( Jammer dat ik je niet meer heb gesproken echt voordat je wegging, dus dat gaan we dubbel en dik inhalen als je terug bent! Of je het nou wilt of niet... Hihi.
    You are warned! :)
    Liefs, Naomi

  • 16 November 2012 - 22:35

    Jan En Jolanda ( Dammetjes Weet Je Wel :) ):

    Daar zijn we weer! Als ik die verhalen lees in tijdschriften en bladen over London in kersttijd, dan voel ik toch enige mate van jaloezie opkomen hoor! Je boft echt dat je in deze tijd daar mag zitten! Wat fijn dat ze daar opschool zo rekening mee houden! Is het logeeradres al volgeboekt bij je? Of is er nog geen lijst aangemeld van gegadigden die graag willen komen kijken hoe je er daar bij zit? Het is niet super ver, dus het zou moeten kunnen... Heel veel plezier in winterwonderland London! Hydepark is altijd al mooi! Heel veel groetjes van je spammers uit Hoogerheide :)

  • 18 November 2012 - 11:45

    Erik Janssens:

    Zo zeg… ik had er geen idee van dat je zowat elke dag al iets had geschreven. Leuk om te lezen, goed om te horen dat het je goed op je plek zit daar. Zeker die eerste indrukken en ervaringen zijn erg goed om te bewaren (over een paar weken weet je het echt niet meer) maar nog leuker om te delen!
    Weer een hele ervaring; geniet er van!

  • 18 November 2012 - 19:08

    Wim:

    Hoi grote nicht!,

    Je online dagboek is leuk om te volgen en geeft nu al een leuk kijkje in je dagelijkse "avonturen". En dan is de kerstperiode in Londen nog niet in echt aangebroken. Ben dan ook benieuwd hoe je de komende tijd gaat ervaren in deze wereldstad en verwacht natuurlijk uitgebreide verslagen over de kerst ervaringen, oudjaar op bijv. Piccadilly Circus, bezoek aan de Tower, Westminster,.... of krijgen we meer iets te lezen over de winkelcentra en straten ;-). Daarover gesproken: heb je al een slaapplaats voor je nicht geregeld? Ze heeft al helemaal bedacht dat ze makkelijk een weekendje over kan komen (op haar eigen kosten natuurlijk).....

    Veel plezier en geniet er goed van.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 12818

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: