Third day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Third day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Third day

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus de eerste dag stage was een enorme informatieve dag! Eerst heb ik het voor elkaar gekregen om optijd bij John Lewis te komen met trein en metro, ik moest mij om half tien melden bij de achterkant van John Lewis, heel duidelijk wat de achterkant is als het gebouw vierkant is… Gelukkig heeft mijn klasgenoot mij geholpen. Toen die ochtend en middag tot drie uur heb ik een introductie gehad. Het was een grote introductie omdat ze op het moment heel veel mensen tijdelijk aannemen wegens de kerst periode. Mijn groep bestond uit 40 mensen en deze zaterdag hebben ze nog 100 werkers! Owja bij John Lewis heet je geen arbeider maar partner of John Lewis, wij zijn allemaal partners. Dus een volle dag vol met instructie en mensen leren kennen. Ook hebben wij de huisregels gekregen, en wat er in geval van gevaar moet gebeuren, erg handig om te weten! Toen om half vier werd ik vrijgelaten omdat ik een student ben en geen werker. Toen ben ik nog even wat winkeltjes afgegaan en heb bij Boots haarklemmen gekocht. Oxford Street is echt heel mooi als het donker word. Overal lampjes op ieder gebouw en in de lucht. Het voelt al als kerst aan! Toen heb ik de weg terug genomen met de metro en de trein. Ik ben iedere dag ongeveer in totaal twee uur kwijt met reizen. Eenmaal terug op mijn kamer heb ik heerlijk mijn nette pak uitgetrokken en mijn pyjama aangedaan! Toen s’avonds heerlijke spaghetti gegeten en klaargemaakt voor de volgende dag.

  • 16 November 2012 - 22:26

    Jan En Jolanda ( Dammetjes Weet Je Wel :) ):

    Hoi! Ik zie net dat ik iets meer gedult moet hebben :) maar zo krijg je wel veel reacties!!!! Hahahahaha! Maar zoals je weet: we kijken je foto's allemaal, en we vinden zo ook heel leuk! :)
    Ik ben benieuwd hoe de John Leweis is waar jij nu zit. Want wij hebben die in Stratford gezien. Hele grote winkel en dat uitzicht over het Olymisch park is geweldig! Een prachtige winkel, misschien te vergelijken met de Bijenkorf?
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 12811

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: