Twelfth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twelfth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twelfth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was een druk dagje voor mij maar een rustig dagje op werk. Vandaag kwam een student uit Nederland voor het eerst bij ons op de afdeling. Hij heeft eerst bij Camelot Properties gewerkt voor nog niet eens een dag maar werd daar zo slecht behandeld dat hij meteen iets anders ging zoeken, zo kwam hij uit bij John Lewis, en omdat het druk word kwam hij bij mij terecht. Hij heet Dennis is 20 jaar en volgt dezelfde opleiding als ik alleen is hij tweede jaars en zit in Zwolle. Ik heb de opdracht gekregen om hem rond te leiden en alles uit te leggen hoe het werkt. Volgens mij hebben ze veel vertrouwen in mij want ik werk hier nog niet eens twee weken! Dus ik heb hem vandaag ingewerkt en hem rondgeleid.

  • 26 November 2012 - 00:18

    Bea:

    Wel gaaf dat je probeert iedere dag iets te schrijven. Volhouden hoor. Al die 112 dagen....

  • 26 November 2012 - 19:28

    Jan En Jolanda Dam:

    Ha die Inge! Wat leuk dat ze gelijk je kwaliteiten hebben ontdekt! Want wees eerlijk, als er geen vertrouwen is, dan laten ze je niet iemand inwerken. Dus een groot compliment voor je! Nu vast houden, dan mag je misschien nog wel zomervakantie werk doen daar! Maar ook niet te lang en te veel weg hoor, dat kan ook weer niet....
    Groetjes!

  • 16 December 2012 - 21:22

    Naomi:

    Klinkt weer goed, je doet het erg goed daar!
    Ze hebben gewoon vertrouwen in je dat je het kan. Echt supergoed joh!
    Ik wil je trouwens wel een x Engels horen spreken, lijkt me leuk als je het accent van daar overneemt...
    Engels accent vind ik altijd zo leuk hihi!
    Liefs, Naomi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 12913

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: