61e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 61e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

61e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

09 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Yeah vandaag mocht ik eindelijk alleen ‘shoppen’ voor een klant dus daar heb ik flink gebruik van gemaakt en alles perfect in de puntjes afgehandeld. Ook mocht ik mijn eigen delivery helemaal afmaken van begin tot het einde, eindelijk zeg ik dan maar toch zijn ze daar erg voorzichtig mee wat ze wel of niet aan studenten overlaten. Maar ik heb het blijkbaar goed gedaan, schouder klopje voor mijzelf… In e middag heb ik gewoon mijn studie middag gehouden aangezien ik die nu heb aangenomen als optie dus daar heb ik ook gebruik van gemaakt en veel informatie over mijn assignments weten te vinden.

  • 15 Januari 2013 - 01:08

    Bea:

    Mooi, en dan nog even die assignments maken. Die stageperiode gaat wel erg snel hoor. Al meer dan de helft zit er al weer op!

  • 20 Januari 2013 - 17:36

    Jan En Jolanda:

    Goed bezig Inge!
    Zit de helft er al op?!?
    Jeetje wat gaat de tijd toch snel zeg! Ongelofelijk!
    Dus je mag gaan aftellen?
    Of blijf je toch liever in London?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 12844

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: