60e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 60e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

60e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag weer een nieuwe dag bij Customer Support en weer flink wat mailtjes weggewerkt. Blijkbaar was het ‘druk’ qua mail verkeer maar ik vond het wel meevallen, ze hadden in totaal maar 200 mailtjes over 8 mensen dat is 25 mailtjes de man plus Rajko en ik er nog bij dus ik vond het meevallen omdat ik weet dat sommige mensen meer mails binnen krijgen per dag. Dus vandaag iets wat geshopt en zo heb ik de dag ook weer doorgebracht.

  • 15 Januari 2013 - 01:07

    Bea:

    Zo zie je maar weer.....ondertussen ook al weer in de vingers....

  • 20 Januari 2013 - 17:34

    Jan En Jolanda:

    Daar draai je je hand toch niet voor om?!
    Beetje mailen, dat kan geen probleem zijn!
    Zinvol mailen ook niet nemen wij aan, hahahahaha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 12811

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: