59e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 59e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

59e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Duss vandaag was mijn eerste dag bij Export, erg wennen aan het stil zitten en achter de computer werken en stilzitten… en stilzitten. Op een gegeven moment moest Rajko ‘shoppen’ voor een klant en ik sprong op en vroeg of ik mee mocht heel verbaasd waren ze dat ik dat al zo snel ‘aandurfde’ maar ik mocht mee :D Eindelijk beweging en rondlopen. Ik weet niet of ik dit vol hou tot het einde zo lang stilzitten. Ze waren ook verbaasd nadat ze uitleg hadden gegeven dat ik meteen aan de slag wilde en durfde ze vroegen of ik genoeg zelfvertrouwen had en ik zei ja waarom niet?! Het enige wat ik opgedragen kreeg was mailtjes beantwoorden en een begin van de delivery maken. Dus de eerste dag export was goed te doen, de partners zijn enorm aardig maar dat wist ik al want heb ze al vaker gesproken toen ik bij Customer Support werkte. (Happy birthday Thomas)

  • 15 Januari 2013 - 01:06

    Bea:

    Nou...uiteindelijk zal je daar je draai ook wel vinden hoor. Je bent flexibel genoeg, en zo doe je natuurlijk wel erg veel ervaring op in allerlei verschillende situaties.

  • 20 Januari 2013 - 17:33

    Jan En Jolanda:

    Ha, Inge laat zien wie ze is!
    Kom maar op met dat werk!
    Lekker op pad en gaan met die banaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 12833

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: