57e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 57e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

57e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Dus s’ochtends heb ik wel even heerlijk uitgeslapen. Toen besloot ik om niet meer zo lui te zijn en toch de stad even in te gaan, ben richting Baker Street gegaan op papa’s orders omdat hij het daar altijd over heeft, daar wat rond gelopen en een bekende pub gezien de golden Globe uit mijn hoofd gezegd. Recht tegenover het station. Na een poosje te hebben rondgelopen heb ik de bus gepakt naar leicester square, daar wat rond gekeken en toen de metro en trein terug naar Catford genomen. Dat was genoeg frisse lucht voor deze zaterdag.

  • 15 Januari 2013 - 01:04

    Bea:

    En ik de vakantiewas wegwerken.......

  • 20 Januari 2013 - 17:28

    Jan En Jolanda:

    Verschil moet er zijn lees ik hier. Mam de was, dochterlief op pad :)
    Tja het leven is hard!
    Maar eerlijk is eerlijk. Als je daar dan toch ben, moet je zoveel mogelijk zien!
    Dus, goed bezig Inge!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 12804

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: