53e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 53e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

53e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Het was een reis dagje vandaag, we hebben de bus vanuit Stratford richting St Pauls Cathedral genomen en zijn toen naar de Millennium Bridge gelopen, in het gebouw the Tate Modern en zijn langs het water voorbij the Shakespears Globe Theater gelopen richting London Bridge Station. Daar hebben we de metro richting Stratford genomen en zijn toen in Stratford bij de Thai gaan eten, wat lekker was maar niet mijn favoriete restaurant van de afgelopen paar dagen. Daarna zijn we nog wat rondgelopen in Westfield Shopping Centrum en toen terug naar de hotel kamer.

• 15 Januari 2013 - 00:59

Bea:

Ja en zo stil dat het was op 1ste Kerstdag, zo druk was het op Nieuwjaarsdag....winkels, restaurants, musea, alles was open....dan is het in Nederland toch weer een stuk rustiger op 1 januari!

• 18 Januari 2013 - 08:17

Jan En Jolanda:

Iedereen zo zijn gewoonte zo. Maar toch apart, want je zou zomaar aan de vast deur kunnen staan als je denkt lekker uit eten te kunnen gaan:)
    Gelukkig is alles goed gekomen!