52e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu 52e day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

52e day

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Jaja, de die-hard heeft zelfs vandaag gewerkt. Iedereen was in een vrolijke stemming en we hebben niet veel gedaan wat ik niet erg vond. We hebben tot zes uur gewerkt en toen ben ik richting Stratford gegaan om vervolgens oud en nieuw te vieren met ma en pa en thomas! De mannen waren aan het koken, we aten tapas in de hotelkamer en hebben s’avonds het vuurwerk mogen bezichtigen van het dakterras wat geweldig was! We hadden enorm mooi uitzicht over een deel van Londen, prachtig om het zo mee te maken, achteraf ben ik blij dat ik niet in de drukte stond voor het vuurwerk want zelfs ik zag dat vuurwerk maar dan veilig en wel op een dakterras. Happy New Year!!

• 15 Januari 2013 - 00:57

Bea:

Erg fijn dat we als gezin oud en nieuw konden vieren. Heb er van genoten. En inderdaad, we hadden wel een super uitzicht vanaf de bovenste verdieping van het hotel. En als je dan achteraf hoort dat mensen er 4 uur over gedaan hebben om weer vanuit het centrum richting Stratford te komen, dan vind ik het echt niet erg dat we lekker daar gebleven waren.

• 15 Januari 2013 - 11:12

Jan En Jolanda:

Wat leuk dat jullie het vuurwerk zo mooi konden zien! Dat is toch een mooi extraatje! En Stratford ligt dan wel niet midden in London, maar heeft zeker ook zijn charmes!
    Gezellig samen op de kamer lekkernijen snoepen, zo kom je de oudejaarsavond zeker goed door!
    Een heel bijzondere avond dus!